اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه اراک:

۹واحد مسکونی ایتام و معلولان جسمی و حرکتی در روستاهای اراک به بهره برداری رسید

۹واحد مسکونی ایتام و معلولان جسمی و حرکتی در روستاهای اراک به بهره برداری رسید
مهجوری گفت: همچنین به مناسبت هفته بسیج بهره برداری از ۹ واحد مسکونی ایتام و معلولان جسمی و حرکتی در روستاهای این شهرستان با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیون ریال برای هر واحد آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک عصر امروز در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت به مناسبت هفته بسیج گفت: امروز به مناسبت هفته بسیج سالن ورزشی روستای میچان در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۴۵۰ مترمربع و ۵۰ متر مربع اتاق، سرویس و رختکن به بهره برداری رسید که برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح ورزشی ۱۵ میلیارد ریال توسط سپاه پاسداران استان مرکزی و بقیه توسط دهیاری و شورا و شهرداری ساروق تامین شده‌ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
مهجوری اظهار کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی، امیدآفرینی ، توسعه و تقویت فرهنگ ورزش به‌ویژه در بین جوانان و نوجوانان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با همکاری و مشارکت بخشداری بخش ساروق، شورای بخش و دهیاری روستای میچان این طرح ساخته و به بهره برداری رسید.
,
 
,
وی ادامه داد: همچنین به مناسبت هفته بسیج بهره برداری از ۹ واحد مسکونی ایتام و معلولان جسمی و حرکتی در روستاهای این شهرستان با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیون ریال برای هر واحد آغاز شد.
,
 
,
فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: ۲۰ بسیجی جهادگر با میانگین  پنج روز برای اجرای تاسیسات، نصب اسکلت و اقدامات کارگری و بنایی برای ساخت و بهره برداری از این واحدها فعالیت داشته‌اند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰۹ واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان انقلاب اسلامی در اراک شده و همچنین بیش از ۱۳۲ هزار بسته معیشتی در سطح اراک به همت جهادگران بسیجی توزیع شده است.
,
 
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه