اخبار داغ

استاندار اصفهان:

تفکر بسیجی می تواند کارآمدی را در عرصه عمل در کف جامعه بیاورد

تفکر بسیجی می تواند کارآمدی را در عرصه عمل در کف جامعه بیاورد
استاندار اصفهان گفت: اگر بخواهیم ببینیم ظرفیت بسیج کجاها قابل استفاده است هرجایی که بخواهید اقامه ارزش های الهی را انجام دهید ظرفیت بسیج در آنجا قابل استفاده است و هنگامی که این روحیه در جامعه ای شکل بگیرد باید آن جامعه را بیمه شده این تفکر الهی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سید محمدرضا مرتضوی امروز در آیین افتتاح ۵۵۸ پروژه نیروگاه خورشیدی، محرومیت زدایی و اشتغال زایی با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: به واسطه این مناسبت ها و بازچرخانی این اندیشه در این ایام ارادت بیشتری به بسیج داشته باشیم و بیشتر با تفکر بسیج نزدیک شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

استاندار اصفهان گفت: روز تشکیل بسیج مستضعفین در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ روز تبلور مجدد بسیج بوده و خداوند این توفیق را به حضرت امام ره عنایت می کند تا یکبار دیگر در مسیر حرکت تاریخ برای مردم ما کاری انجام دهد و تبلور مجددی از بسیج در این نقطه و این مکان از دنیای امروز ایجاد کند و این سرمایه را به دنیا چه در کشور خودمان و چه در کشورهای دیگر معرفی کند.

,

مرتضوی بیان کرد: امروز هم در دوره ما حضرت امام خمینی ره پرچم دار این تبلور مجدد بودند و ۵ آذر ۵۸ روزی است که امام جریان تبلور جدید بسیج را در جامعه ما دستورش را دادند؛ این تبلور جدید پیرامون ولی خدا و با یک نگاه به ایمان، اراده و عمل شکل گرفت و هر کجا این نگاه ها حول ولی خدا شکل گرفته جریانات شکست ناپذیر می شود.

,

استاندار اصفهان تصریح کرد: اگر بخواهیم ببینیم ظرفیت بسیج کجاها قابل استفاده است هرجایی که بخواهید اقامه  ارزش های الهی را انجام دهید ظرفیت بسیج در آنجا قابل استفاده است و هنگامی که این روحیه در جامعه ای شکل بگیرد باید آن جامعه را بیمه شده این تفکر الهی دانست.

,

مرتضوی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی می تواند کارآمدی را در عرصه عمل در کف جامعه بیاورد و چنین مناسبت های را اگر گرامی داریم و حول آن جمع می شویم بخاطر نگاه تشکیلاتی است که باید بخاطره اهدافمان آن را تعریف کنیم.

,

وی افزود: آدمی که در تشکیلات کار می کند دو وظیفه دارد اول اینکه خود را با قوانین تطبیق دهد و دوم اینکه هدفی که می خواهد را تصور کند و این همان تفکر بسیجی است و باید تشکیلات را به تفکر بسیجی نزدیک کرد و یادمان باشد.

,

استاندر اصفهان در پایان یادآور شد: در مجموعه سپاه صاحب الزمان ۵۵۸ پروژه مربوط به حوزه انرژی، ۴۰۰ نیروگاه، ۳۹ عرصه اشتغال زا و ۱۱۹ پروژه رفع محرومیت زدایی به مناسبت هفته بسیج رونمایی کنند تا خدماتش به مؤمنان و مسلمان جامعه برسد.

,

به گزارش صاحب نیوز؛ آیین افتتاح  ۵۵۸ پروژه مربوط به حوزه انرژی، ۴۰۰ نیروگاه، ۳۹ عرصه اشتغال زا و ۱۱۹ پروژه رفع محرومیت زدایی به مناسبت هفته بسیج در سراسر استان با رمز یازهرا اجرا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه