اخبار داغ

معاون سیاسی استانداری اصفهان:

همه مسئولان مدافع حق و حقوق کشاورزان هستند/ اراذل و اوباش به دنبال انحراف فضای مطالبات کشاورزان بودند

همه مسئولان مدافع حق و حقوق کشاورزان هستند/ اراذل و اوباش به دنبال انحراف فضای مطالبات کشاورزان بودند
معاون سیاسی استانداری اصفهان گفت: هیچ برخوردی با کشاورزان اتفاق نیفتاده است و بنابر صحبت بوده و مسئولان همه مدافع این هستند که حق و حقوق کشاورزان داده شده و حقی از آن ها ضایع نشود؛ کشاورزان از انقلابی ترین و جهادی ترین مردم ما هستند و حتما مطالبات آن ها در چارچوب قانون پیگیری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا جان نثاری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: کشاورزان اعتراض به حقی داشتند و تجمعاتی داشته و مطالب خود را بیان کردند؛ در دو روز قبل کشاورزان با مسئولان صحبت های نهایی را انجام و به یک جمع بندی رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون سیاسی استانداری اصفهان تصریح کرد: این جمع بندی در نهایت موجب یک تفاهم شد و بعد از آن کشاورزان خود برای جمع کردن محل تجمع رفته که چادرها را جمع و در چارچوب همان تفاهم نامه مطالب دنبال شود.

,

وی افزود: کشاورزان وسایل چادرها را جمع کرده و در حالی که قصد داشتند خود چادرها را نیز جمع کنند، عده ای که برای پیگیری مطالبات به شکل دیگری فکر می کردند با اینکار مخالفت کردند و در این میان افرادی نیز  نفوذ می کنند که در این میان نه به دنبال مطالبه کشاورزان هستند و نه اصلا کشاورز هستند.

,

*کشاورزان صف خود را از این افراد جدا کرده اند

, *کشاورزان صف خود را از این افراد جدا کرده اند, *کشاورزان صف خود را از این افراد جدا کرده اند,

جان نثاری ادامه داد: اراذل و اوباش وارد این فضا شده و سعی می کنند فضا را دست بگیرند اما آن چیزی که مهم است این بوده که کشاورزان صف خود را از این افراد جدا کرده و بیانیه رسمی داده و مصاحبه کردند که بعد از  جلسه ای که صحبت ها نهایی شده دیگر تجمعی ندارند.

,

محمدرضا جان نثاری عنوان کرد: کشاورزان اعلام کردند که تجمع آن ها پایان یافته و از این به بعد مسئولیت با آن ها نبوده و کسانی که دارند ادامه می دهند کاری به کشاورزان ندارند و این را رسما کشاورزان اعلام کردند.

,

*اگر جریانی بخواهد التهاب آفرینی کند، اول خود کشاورزان به آن پاسخ می دهند

, *اگر جریانی بخواهد التهاب آفرینی کند، اول خود کشاورزان به آن پاسخ می دهند, *اگر جریانی بخواهد التهاب آفرینی کند، اول خود کشاورزان به آن پاسخ می دهند,

معاون سیاسی استانداری اصفهان با بیان اینکه حق و حقوق کشاورزان دنبال و پیگیری خواهد شد، گفت: مطالبات کشاورزان حتما توسط مسئولان پیگیری می شود و حتما جریانی که نیز بخواهد التهاب آفرینی کند اول خود کشاورزان به این جریان پاسخ داده و می دهند و نهایتا مردم جواب آن ها را می دهند.

,

جان نثاری بیان کرد: هیچ برخوردی با کشاورزان اتفاق نیفتاده است و بنابرصحبت بوده و مسئولان همه مدافع این هستند که حق و حقوق کشاورزان داده شده و حقی از آن ها ضایع نشود؛ کشاورزان از انقلابی ترین و جهادی ترین مردم ما هستند و حتما مطالبات آن ها در چارچوب قانون پیگیری خواهد شد.

,

معاون سیاسی استانداری اصفهان گفت: کشاورزان ما بسیار هوشیار و اگاه هستند و به امنیت ملی و کلیت نظام وفادار  و بسیار هوشیار هستند و هر کجا کوچکترین رخنه ای بخواهد کسی انجام دهد که فضا را از فضای مطالباتی صنفی خارج کند، خود کشاورزان مقابله کردند و این ارزشمند است.

,

محمدرضا جان نثاری با بیان اینکه همه مسئولان و دستگاه ها هیچ بحثی به جز این ندارند که هم امنیت عمومی مردم تامین شود و هم مطالبات به حق تمام اقشار و از جمله کشاورزان دنبال شود، گفت: همه مردم همراهی کنند که مطالب مخلوطی از درست و نادرست نشود؛ مطالبات کشاورزان درست و حق است و همه کشاورزان، مردم و مسئولان باید کمک کنیم که فرصت طلبان نیایند از آب گل آلود ماهی بگیرند و قطعا این فرصت طلبان پشتیبان کشاورز نبوده و در جهت شادی دشمن حرکت می کنند؛ البته قطعا مردم و کشاورزان اجازه نخواهند داد تا از مطالبه درست و به حق آن ها سو استفاده کند

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه