اخبار داغ

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح کرد؛

بسیج؛ در خاکریز اول میدان مقابله با کرونا/بسیجیان در طرح شهید سلیمانی و واکسیناسیون کارنامه درخشانی بر جای گذاشتند

بسیج؛ در خاکریز اول میدان مقابله با کرونا/بسیجیان در طرح شهید سلیمانی و واکسیناسیون کارنامه درخشانی بر جای گذاشتند
حسینعلی شهریاری با بیان این که بسیج میدان مقابله با کرونا همچون دیگر عرصه ها در خاکریز اول حضور داشت، گفت: بسیجیان در طرح شهید سلیمانی و برای واکسیناسیون عمومی کارنامه درخشانی را در حوزه سلامت بر جای گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: بسیج از جایگاه ویژه ای در جمهوری اسلامی ایران برخوردار است، در حوزه بهداشت و درمان خدمات بسیاری زیادی توسط بسیجیان ارائه شده، گروه های بسیجی که در نقاط مختلف کشور به خصوص مناطق محروم حضور پیدا می کنند و به قشر مستضعف جامعه خدمات خیلی خوبی را ارائه می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

وی ادامه داد: برادران بسیجی ضمن اداره مراکز بهداشتی و درمانی که در خیلی از مناطق کشور توسط بسیج راه اندازی شده، به خوبی در حال ارائه خدمات هستند، نیروهایی در بسیج در حوزه بهداشت و درمان تربیت شده اند که خیلی از آن ها افراد نخبه و کارآزموده ای هستند و در تحقیقات و پژوهش اقدام های زیادی توسط  گروه های بسیجی حوزه بهداشت و درمان انجام شده است.

تفکر بسیجی و رسیدن به درجه والای معنویت

شهریاری اضافه کرد: این نهال زیبایی که توسط حضرت امام خمینی (ره) غرس شد، رو به رشد است، علاوه بر این که بسیج در جمهوری اسلامی هشت سال دفاع مقدس را اداره کرد و در حوزه سازندگی و دیگر عرصه ها نیز در بسیاری از مناطق کشور در حال فعالیت است، در سوریه و عراق توانست به نتایج والایی برسد، به گونه ای که آن ها با الگوگیری از بسیج جمهوری اسلامی ایران، خدمات خوبی را ارائه داده اند.

 وی گفت: تفکر بسیجی که حضرت امام خمینی (ره) همیشه بر آن تاکید داشتند و فرمودند که از نظر اسلام نیز جایگاه دارد، خیلی ها با تکیه بر این تفکر با اقدام هایی که در بسیج انجام می دهند، از این طریق می توانند به درجه والای معنویت دست پیدا کرد.

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس ضمن آرزوی موفقیت برای بسیجیان در همه عرصه ها، بیان کرد: از شروع کرونا عزیزان بسیجی پا به پای کادر بهداشت و درمان و گاهی حتی جلوتر از آن ها وارد میدان شدند و اقدام های بزرگ و خدمات زیادی را در رابطه با ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن انجام داده اند.
 
,
,
,
, تفکر بسیجی و رسیدن به درجه والای معنویت, تفکر بسیجی و رسیدن به درجه والای معنویت,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

طرح شهید سلیمانی از خدمات ارزنده بسیجیان

وی عنوان کرد: از جمله این خدمات ارزنده می توان به رسیدگی به بیماران و مهم تر از همه طرح شهید سلیمانی اشاره کرد که توسط بسیجیان صورت گرفت، آن ها توانستند با پیگیری محله به محله اقدام های خوبی را جهت شناسایی، درمان و مراقبت بیماران انجام دهند، خدماتی هم در قالب رزمایش کمک مومنانه توسط بسیج به خانواده هایی که از کرونا آسیب دیدند، ارائه شد که قابل تقدیر است.

شهریاری اضافه کرد: بسیج در حوزه واکسیناسیون نیز به خوبی ورود پیدا کرد و با راه اندازی پایگاه هایی به کمک وزارت بهداشت و هلال احمر آمد، اگر امروز ایران در زمینه واکسیناسیون در یک هفته بالاترین آمار دنیا را خود اختصاص داده به کمک تمام گروه ها از جمله بسیجیان است.  

وی اذعان کرد: همچنان هم برای کنترل کرونا و جلوگیری از پیک پنجم به کمک بسیجیان نیاز داریم، بسیجیانی که همیشه و در هر زمان و مکانی که مردم و جمهوری اسلامی ایران به کمکشان نیاز داشته در خاکریز اول و خدمت مقدم حضور پیدا کردند و در جبهه و جنگ، کمک مومنانه، بهداشت و درمان واکسیناسیون و عرصه های مختلف کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته اند.

انتهای پیام/
,
, طرح شهید سلیمانی از خدمات ارزنده بسیجیان, طرح شهید سلیمانی از خدمات ارزنده بسیجیان,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه