اخبار داغ

مدیر جبهه جهانی شباب المقاومه:

هیات ثارالله زنجان، یکی از مصادیق ما می‌توانیم است/ انقلاب اسلامی با تئوری "ما می‌توانیم" امام راحل همچنان در حال توسعه است

هیات ثارالله زنجان، یکی از مصادیق ما می‌توانیم است/ انقلاب اسلامی با تئوری "ما می‌توانیم" امام راحل همچنان در حال توسعه است
مدیر جبهه جهانی شباب المقاومه گفت: امروز خیلی محکم می‌توان گفت که هیات ثارالله زنجان، یکی از مصادیق «ما می‌توانیم» است و امروز از هیات تراز انقلابی عبور کرده و به یک هیات تراز تمدن نوین اسلامی تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام محمداسماعیل پورهواشمی، شامگاه پنج‌شنبه (4 آذر) در اولین همایش بین‌المللی ذوالفقار حزب‌الله لبنان، شهید سیدمصطفی بدرالدین که با همکاری جبهه جهانی شباب المقاومه و هیات ثارالله زنجان برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره)، یک اَبرتئوری به نام «ما می‌توانیم» داشتند و انقلاب اسلامی ایران نیز با این تئوری به پیروزی رسید و توسعه پیدا کرد و صادر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه امروز نیز انقلاب اسلامی با همین تئوری کماکان در حال توسعه است، خاطرنشان کرد: اصل پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، صدور و تمام گام‌های انقلاب اسلامی به وسیله نگاه، ابرتئوری و معجزه امام خمینی(ره) بود.

,

حجت‌الاسلام پورهواشمی با بیان اینکه امروز در دورانی هستیم که با یک دست باید چند هندوانه بلند کنیم، افزود: شخصیت‌های بزرگی مثل شهید عماد مغنیه، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهید حاج قاسم سلیمانی، نشان دادند که ما می‌توانیم در یک زمان در حیطه‌های مختلف، متخصص شویم و گام‌های بزرگی برداریم.

,

وی ادامه داد: نمونه‌ای از این افراد می‌توان شهید بدرالدین را نام برد که به دلیل اینکه یک شخصیت فوق امنیتی بود، امروز پس از 5 سال از شهادت وی، شاهد گرامیداشت او هستیم.

,

مدیر جبهه جهانی شباب المقاومه با بیان اینکه شهید بدرالدین، شخصیتی تئوری و عارف‌مسلک بود، گفت: این شهید، کسی بود که توانست به یکی از شخصیت‌های برجسته نظامی– امنیتی در دنیا تبدیل شود.

,

وی اظهار داشت: شهید بدرالدین، اهل فکر و اندیشه بود و توانست بزرگترین ضربه را به دستگاه‌های امنیتی آمریکا وارد کند و یکی از افرادی بود که علی‌رغم تمام مشکلات در عمل توانست «ما می‌توانیم» حضرت امام خمینی(ره) را به منصه ظهور بگذارد.

,

حجت‌الاسلام پورهواشمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز به تمام دنیا ثابت کرده که ما می‌توانیم، خاطرنشان کرد: جبهه شباب المقاومه در کنار مجموعه‌ای به نام هیات ثارالله زنجان آمده که این تئوری را در کشورهای مختلف به منصه ظهور بگذارد.

,

وی تصریح کرد: امروز خیلی محکم می‌توان گفت که هیات ثارالله زنجان، یکی از مصادیق «ما می‌توانیم» است و امروز از هیات تراز انقلابی عبور کرده و به یک هیات تراز تمدن نوین اسلامی تبدیل شده است.

,

به گزارش موج رسا؛ در این همایش که با حضور آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و جمعی از مسئولان حضور داشتند از خانواده شهید سیدمصطفی بدرالدین (فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان) تجلیل شد.

,

دختر شهید بدرالدین در این همایش گفت: سلام بر امام خمینی(ره)، مردی که انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد و رویای انبیای الهی را محقق ساخت.

,

وی افزود: سلام بر سید علی خامنه‌ای مقام معظم رهبری، سیدحسن نصرالله و همه شهدای محور مقاومت و همچنین سیدالشهدای جبهه مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده جهادی شهید بدرالدین و تشکر از جبهه شباب المقاومه و هیات ثارالله و تمام دست‌اندرکاران که با تلاش خود این همایش شکوهمند را برگزار کردند.

,

دختر شهید بدرالدین اظهار داشت: درود بی‌پایان به ایران اسلامی و رهبر و ملت ایران به خاطر جانفشانی و حمایت‌هایی که در راه یاری مستضعفان و قضیه فلسطین تقدیم کرده و می‌کنند.

,

وی با اشاره به آیه 23 سوره احزاب (من المومنین رجال صدقوا....) خاطرنشان کرد: هنگامی که انسان شهید می‌شود، حیات را به دیگران می‌بخشد، اندازه حجم خودش غایب می‌شود اما به اندازه یک ملت، حضور پیدا می‌کند و این‌ها شهدا هستند که ارزشمندترین دارایی خود که روح و جان بود را تقدیم کردند تا به ما زندگی شرافتمندانه‌ای هدیه کنند مانند پدرم که سربازی در خط ولایت بود.

,

وی افزود: سیدحسن نصرالله در وصف پدرم چنین فرمود: فرمانده آزادسازی زمین بود، پس از گرفتن اسرا به شکل آبرومندانه بود، فرمانده منحل کردن شبکه‌های مزدور و تکفیری‌ها بود و فرمانده دفاع از جبهه مقاومت بود و هیچگاه پرچم شکست را نیافروخت.

,

دختر شهید بدرالدین گفت: با پدرم عهد می‌بندم که این راه را ادامه می‌دهیم که پرچم را به دست حضرت مهدی(عج) برسانیم و در قدس شریف، نماز خواهیم خواند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه