اخبار داغ

کارشناس مذهبی مطرح کرد:

استکبارستیزی از ویژگی های تفکر بسیجی است/ عدالت؛ وعده اصلی ظهور امام زمان (عج)

استکبارستیزی از ویژگی های تفکر بسیجی است/ عدالت؛ وعده اصلی ظهور امام زمان (عج)
حجت الاسلام محمد بقایی گفت: هدف و فلسفه ظهور امام زمان (عج) اصلاح جامعه و گسترش عدالت در سراسر جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد بقایی کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: هدف و فلسفه ظهور امام زمان (عج) اصلاح جامعه و گسترش عدالت در سراسر جهان است، بنابراین کسانی که می خواهند آن حضرت را در رسیدن به این منظور یاری نمایند، خود باید صالح باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام محمد بقایی با بیان اینکه استکبارستیزی یکی از ویژگی های تفکر بسیجی است، ادامه داد: اینکه عده ای فرد خالص، برای حفظ اسلام و جهاد در راه خدا در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی می کنند و به پیروزی می رسند، همان روحیه ای است که از فرهنگ بسیج نشات می گیرد.
,
 
,
وی استکبارستیزی را مقدمه ظهور امام عصر (عج) دانست و گفت: از اساسی‌ترین و بلکه پرجلوه‌ترین خصوصیت حکومت جهانی امام زمان (عج)، برچیدن ظلم و فساد از چهره هستی و برقراری و گسترش عدالت است.
,
 
,
این کارشناس با اشاره به اینکه با ظهور حضرت مهدی (عج) عدالت در عالم بر پا خواهد شد، گفت: تا بشر به این فهم جامع و کامل نرسد که راه حلی به جز امام معصوم برای رفع سختی‌ها وجود ندارد، مشکلات در عالم برطرف نخواهد شد و ظهور نیز اتفاق نمی‌افتاد.
,
 
,
حجت الاسلام بقایی ادامه داد: کسی که در برابر حکمت بالغه خداوند متعال خود را صاحب نظر می‌داند، عدل مهدوی را نیز تحمل نخواهد کرد، شرط لازم ظهور حضرت حجت (عج) تسلیم و اطاعت است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در نگاه دینی باید جهانی فکر کرد، افزود: مومن باید خود را در قبال همه مظلومین و محرومین جهان مسئول بداند.
,
 
,
این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: همه فعالیت های انسان منتظر باید علامت انتظار داشته باشد.  یعنی این علامت در تمام فعالیت های فرد منتظر مانند کسب و کار، سیاست، اقتصاد، ارتباط با دیگران و خانواده وجود داشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه