اخبار داغ

مدرس دانشگاه تهران:

هوش مصنوعی کاملا جنبه‌ حاکمیتی دارد/ دانش سایبرنتیک در اداره کشورهای جهان نقش اساسی دارد

هوش مصنوعی کاملا جنبه‌ حاکمیتی دارد/ دانش سایبرنتیک در اداره کشورهای جهان نقش اساسی دارد
محمدعلی شکوهیان راد گفت: هوش مصنوعی نه تنها صرفاً فنی نیست، بلکه با تأثیراتی که از دانش سایبرنتیک پذیرفته کاملاً جنبه‌ حاکمیتی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استاد دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: هوش مصنوعی نه تنها صرفاً فنی نیست، بلکه با تأثیراتی که از دانش سایبرنتیک پذیرفته کاملاً جنبه‌ حاکمیتی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمدعلی شکوهیان راد با بیان اینکه این دانش در اداره کشورهای جهان نقش اساسی دارد، ادامه داد: قطعی است که باید در هوش مصنوعی به یکی از قدرت‌های برتر جهان تبدیل شویم، اما از طریق «عبور از مرزهای دانش» نه تقلید مبانی، محتوایی و فنی!
,
 
,
وی افزود: نظام اسلامی نمی‌تواند با مبانی غیر توحیدی و خلاف شرع مقدس اسلام، جامعه را کنترل نماید.
,
 
,
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: بر اساس صراحت فتوای مقام معظم رهبری، حتی تجسس در حریم خصوصی افراد در پیام‌رسان‌های داخلی نیز حرام است؛ چه رسد به آن سطح از تجسسی که هوش مصنوعی به بهانه‌ واکسن در پی دستیابی به آن است.
,
 
,
شکوهیان راد گفت: صراحتا اعلام می‌کنم اگر آنچه که در پروژه‌های مختلف هوش مصنوعی و کنترل سایبرنتیک صهیونیست‌ها نظیر ID۲۰۲۰، جامعه‌ افزوده، تکینگی تکنولوژی و ... تئوریزه شده، در ایران اسلامی پیاده شود، چیزی از شرع مقدس و انسانیت باقی نخواهند ماند!
,
 
,
وی ادامه داد: سال‌ها شب و روز مطالعه کردیم و تفکر دشمن را در سایبرنتیک شناختیم تا مانع تحقق نظم نوین جهانی مورد ادعای آنها از این گذر شویم.
,

این مدرس دانشگاه در خاتمه خاطرنشان کرد: هیهات از نقض اصول دینی و انسانی به‌واسطه‌ راهبرد جریان صهیونیسم و ننگ بر ما اگر به‌عنوان «نظام معترض جهانی» در این ظلم عظیم جهانی ساکت بنشینیم!

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه