اخبار داغ

فضای مجازی برایم اولویت ندارد

امیری: دوست دارم در جام جهانی با برزیل همگروه شویم/ مسائل بیرونی و مدیریتی پرسپولیس در کار فنی اثرگذار است

امیری: دوست دارم در جام جهانی با برزیل همگروه شویم/ مسائل بیرونی و مدیریتی پرسپولیس در کار فنی اثرگذار است
بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست دارم در جام‌جهانی ۲۰۲۲ با برزیل همگروه شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید امیری هافبک پرسپولیس درباره شرایط این باشگاه اظهار داشت: انتخاب مدیرعامل و کادر مدیریتی بر روی مسایل فنی اثرگذار است. البته تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد قابل تقدیر است اما پرسپولیس تیمی است که مسائل بیرونی آن روی مسایل فنی‌اش اثرگذار است. صدری خیلی تلاش می کند تا مسایل حل و فصل شود اما او هم باید بداند تا چه زمانی هست و اگر به آینده امیدوار باشد، بدون شک راحت‌تر می‌تواند برنامه‌ریزی کند. سرمربی هم تا حدی می‌تواند در این خصوص مداخله کند، وقتی مشکلات مالی زیاد شود بدون شک روی انگیزه بازیکنان اثر می‌گذارد. الان هفته ششم را هم پشت سرگذاشته‌ایم اما فعلا ۵ درصد قرارداد خود را گرفته‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: باید هر چه زودتر شرایط مدیریتی باشگاه مشخص شود تا از لحاظ ثبات مدیریتی به یک آرامش برسیم. تلاش،‌ برنامه‌ریزی و مسائلی از این دست نیازمند یک وضعیت مشخص است و امیدوارم هر چه زودتر وزیر ورزش در این خصوص اقدام کند تا دل هواداران آرام گیرد.
,
 
,
بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در خصوص بازی این هفته سرخ پوشان تهرانی برابر نفت مسجد سلیمان افزود: ما باید روز دوشنبه ۸ آذر و در هفته هفتم لیگ برتر در دیداری خانگی برابر آنها به میدان برویم. تیم نفت مسجد سلیمان با توجه به سابقه طولانی که در ورزش دارد، متاسفانه همیشه درگیر مسایل مالی است. این تیم بسیار قابل احترام است و باید این مشکلات را حل کرد و هواداران بدانند ما در این دیدار، بازی آسانی نخواهد بود چرا که رقیب سختی هستند و باید قبول کرد هر تیمی برابر پرسپولیس با تمام توان به میدان می‌آید.
,
 
,
امیری در خصوص دربی تهران هم تاکید کرد: این بازی ۱۳ آذر برگزار خواهد شد،‌ در شهرآورد مهم نیست تیم در چه شرایطی باشد و همه چیز بر اساس انگیزه،‌ تلاش، زحمت و اتفاقات بازی و حرفه‌ای گری بازیکنان رقم می‌خورد. هر چند این بازی برای هواداران بسیار حساس است اما نتیجه و قهرمانی تیم مهم تر در پایان فصل مهم‌تر است و باید دید در روزهای آینده چه نتایجی رقم خواهد خورد. 
,
 
,
وی در مورد فضای مجازی و تاثیراتی که بر روی جوانان دارد هم افزود: فوتبال ورزشی سراسر هیجان و استرس است و در تمام این اتفاقات جوانان ما را به عنوان یک الگو می‌بینند. فضای مجازی اولویتی برایم ندارد و هدفم این است که در زمین کار و تلاش کنم و روزی حلال داشته باشم. زیاد به فضای مجازی اهمیت نمی‌دهم و می‌دانم راه موفقیت از مسیری دیگر می‌گذرد. فضای مجازی خیلی کارها را راحت‌تر کرده اما دوستی، برادری، خانواده و آرامش را از ما گرفته است.
,
 
,
ملی‌پوش فوتبال ایران در خصوص بهره گیری از کمک داور ویدئویی افزود: VAR برای فوتبال ایران نیاز است و اگر لازم نبود در دنیا هم استفاده نمی شود. بازی قبلی ما را نگاه کنید،‌ یک اشتباه داوری داشت مشکلاتی را ایجاد می کرد اما به هر حال به خیر گذشت. باید از دانش روز بهره برد تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
,
 
,
امیری در مورد حضور رئیس فدراسیون در جمع بازیکنان نفت‌آبادان آنهم قبل از بازی با پرسپولیس یادآور شد:‌ به شخصه با این مساله مشکلی ندارم،‌ اما امیدوارم این موضوع ادامه‌دار باشد و شاید هدف این است که به تیم‌ها دلگرمی بدهند اما اگر معطوف به یک تیم خاص باشد، آن وقت جای تامل دارد.
,
 
,
وی در پایان در پاسخ به این سئوال که دوست دارد در جام جهانی با کدام تیم بازی کند، گفت: ترجیح می‌دهم آن تیم برزیل باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه