اخبار داغ

امیدوارم باز هم باعث خوشحالی مردم شوم

بیرانوند: کسب رکورد با لباس تیم ملی خاطره‌ای است ماندگار/ این افتخار متعلق به همه مردم ایران است

بیرانوند: کسب رکورد با لباس تیم ملی خاطره‌ای است ماندگار/ این افتخار متعلق به همه مردم ایران است
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران پس از ثبت نامش در کتاب گینس به دلیل بلندترین پرتاب دست در یک مسابقه رسمی فوتبال گفت: این افتخار متعلق به همه مردم ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نام علیرضا بیرانوند در کتاب رکوردهای جهان گینس ثبت شد. وی رکورد بلندترین پرتاب دست جهان در یک مسابقه رسمی فوتبال را به نام خودش ثبت کرد تا نامش وارد گینس شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
دروازه‌بان ۲۹ ساله تیم ملی ایران و باشگاه بوآویشتا پرتغال در جریان دیدار رسمی تیم ملی ایران در تهران برابر کره‌جنوبی در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۶ برابر با ۲۰ مهر ماه ۹۵، توپ را با پرتاب دستی ۶۱ متر و ۶۶ میلیمتری به زمین حریف فرستاد.
,
 
,
بیرانوند پس از این موفقیت در صفحه رسمی خود در فضای مجازی نوشت:
, بیرانوند پس از این موفقیت در صفحه رسمی خود در فضای مجازی نوشت:,
 
,
خیلی خوشحالم که رکورد بلندترین پرتاب دست در یک مسابقه رسمی فوتبال به نام بنده ثبت شد. کسب این افتخار با لباس تیم ملی خاطره‌ای است ماندگار و متعلق به شما مردم عزیز که همیشه با دعای خیر به من انرژی داده‌اید. از همه عزیزانی که به طرق مختلف تبریک گفته‌اند، بسیار سپاسگزارم امیدوارم با انرژی مثبت و دعای خیر شما، خداوند توفیقی دوباره دهد تا لحظاتی هر چند کوتاه باعث خوشحالی‌تان شوم.
, خیلی خوشحالم که رکورد بلندترین پرتاب دست در یک مسابقه رسمی فوتبال به نام بنده ثبت شد. کسب این افتخار با لباس تیم ملی خاطره‌ای است ماندگار و متعلق به شما مردم عزیز که همیشه با دعای خیر به من انرژی داده‌اید. از همه عزیزانی که به طرق مختلف تبریک گفته‌اند، بسیار سپاسگزارم امیدوارم با انرژی مثبت و دعای خیر شما، خداوند توفیقی دوباره دهد تا لحظاتی هر چند کوتاه باعث خوشحالی‌تان شوم.,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه