اخبار داغ

پیش از خطبه‌های نمازجمعه مطرح شد؛

رییس سازمان بسیج: با رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری در انتظار ابرتحول بزرگ هستیم

رییس سازمان بسیج: با رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری در انتظار ابرتحول بزرگ هستیم
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تهدید بزرگ جنگ تحمیلی با حضور فرزندان ملت ایران و تقدیم ده‌ها هزار شهید، جانباز و آزاده تبدیل به فرصت تاریخی شد که امروز ملت‌های مسلمان از این مکتب الگو گرفته و جبهه‌های مقاومت را در مقابل صهیونیست و نظام سلطه شکل داده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز (5 آذر) تهران با تبریک هفته بسیج و سالروز نیروی دریایی ارتش و گرامیداشت یاد دانشمند شهید فخری‌زاده گفت: بعد از تصرف لانه جاسوسی در 13 آبان سال 58 امام راحل فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند. ملت بزرگ ایران با صدور این فرمان از یک تشکیلات گسترده و بزرگ و مردم‌پایه برخوردار شد. از همان روزهای تأسیس بسیج،‌ نقش‌آفرینی این تشکیلات مردمی برای ملّت ایران و ملّت‌های مسلمان آشکار شد؛ چه در قبل از تجاوز رژیم بعثی و خصوصاً در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملّت ایران.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: شجره طیبه الهی بسیج در همه زوایای دفاع مقدس حاضر شد، در میدان‌های نبرد و در پشت جبهه‌ها. در میدان‌های نبرد حضور فرزندان داوطلب ملت ایران نبرد عاشورایی و علوی را شکل داد و متکتب دفاعی را خلق کرد و دشمن را در تجاوز ناکام گذاشت و تجاوز سهمگین را تبدیل به گنجینه تمام ناشدنی برای انقلاب و ملت‌های مسلمان کرد.
,
 
,
سلیمانی افزود: تهدید بزرگ حمله به ایران با حضور فرزندان ملت ایران و تقدیم ده‌ها هزار شهید، جانباز و آزاده تبدیل به فرصت تاریخی شد که امروز ملت‌های مسلمان از این مکتب الگو گرفته و جبهه‌های مقاومت را در مقابل صیونیست و نظام سلطه شکل داده‌اند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج عمومی ملت ایران به فرمان رهبر معظّم انقلاب در عرصه‌های مختلف شکل گرفت و در هر جایی که ملت ایران نیاز به حضور نیروهای داوطلب و ایثارگر داشت ازجمله در مقابل حوادث و بلایای طبیعی این بسیح بود که وارد میدان می‌شد، گفت: در سازندگی و پیشرفت کشور، بسیج از سال 79 با فرمان رهبر معظّم انقلاب با تشکیل بسیج سازندگی وارد میدان شد. همچنین در احداث زیرساخت‌های مناطق محروم بخصوص روستاها و در توسعه فرهنگ دفاع مقدس و نشر آثار شهدا و ایثارگران بسیج وارد میدان شد.
,
 
,
سلیمانی با بیان اینکه اکنون وارد مرحله تمدن‌سازی شده‌ایم گفت: با رهبری خردمندانه مقام معظّم رهبری در قرن هجری شمسی جدید در انتظار یک ابرتحول بزرگ هستیم و آن اینکه ملت‌های مسلمان با تکامل دولت اسلامی و تحقق همه جنبه‌های مردمسالاری اسلامی و جامعه پردازی همانطور که از الگوی دفاعی ملت ایران در دوران دفاع مقدص نسخه گرفتند و جبهه مقاومت را تشکیل دادند، از الگوی دولت سازی ملت ایران در گام دوم انقلاب نسخه خواهند گرفت و دولت‌های مسلمان در کنار ملت بزرگ ایران و جمهوری اسلامی قرار خواهند گرفت و یک ابرتحول بزرگ یعنی تحقق تمدن نوین اسلامی در مقابل چشمان ما رقم خواهد خورد.
,
 
,
وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب، محوریت با جوانان و تکیه بر امید به آینده و تفکر بسیجی است، گفت: باید با تکیه بر طرفیت‌های فراوان و تجریه‌های تاریحی ملت ایران کشور جهش پیدا کند. این مسیر آغاز شده است و بسیج در گام دوم انقلاب با تحقق «بسیج نوین گام دوم» پیشقراول این حرکت بزرگ در امتداد تحقق تدابیر رهبر انقلاب خواهد بود.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین از بسیجیان استان تهران و سپاه محمّد رسول‌الله(ص) در مقابله با کرونا و نهضت کمک‌های مومنانه در دو سال اخیر تشکر کرد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه