اخبار داغ

امام جمعه شهرکرد مطرح کرد

کاهش ذخیره آب سد زاینده رود/خواسته مردم چهارمحال و بختیاری عدل محوری در مدیریت آب است

کاهش ذخیره آب سد زاینده رود/خواسته مردم چهارمحال و بختیاری عدل محوری در مدیریت آب است
حجت الاسلام المسلمین محمدعلی نکونام گفت: در حال حاضر چیزی کمتر از ۲٠٠ میلیون مترمکعب آب در سد زاینده رود مانده این در حالی است که باید بیش از ۲ میلیارد مترمکعب آب در پشت سد ذخیره شود، همچنین خروجی این سد دو برابر ورودی آن است که این یک فاجعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به,نقل از جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های امروز نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: انقلاب به برکت بسیج حفظ می شود و به راه خود ادامه می دهد و باور امام راحل نیز همین بود که کشور باید بواسطه بسیجیان حفظ شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,

وی افزود: نباید نگاهمان به انقلاب صرفا حکومتی و رفتن برخی و آمدن عده ای دیگر باشد، انقلاب باید به عنوان یک مکتب پاسداشته شود و از آن صیانت کرد. 

,

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: بسیج خود را حافظ و نگه دارنده انقلاب می داند لذا با افتخار در میدان است، سلاح به دست می گیرد، با زبانش از انقلاب دفاع می کند و حتی در این راه جان می بازد. 

,

نکونام عنوان کرد: امروز با انواع دشمنی های داخلی و خارجی مواجه ایم، مستکبران در تلاش اند کشور را به سمت مذاکرات با ضایعات برجامی ببرند، اما اینان خام و خواب هستند و بدانند هیچ کاری نمی توانند علیه ملت ایران انجام دهند. 

,

وی با اشاره به شهادت شهید مدرس و روز مجلس خاطرنشان کرد: شهید مدرس عالم، مجاهد، شجاع و در عین حال استکبارستیز بود که به دست رضاشاه نوکر بیگانگان شهید شد، مجلس باید مقاوم، بیگانه ستیز و در خدمت مردم و انقلاب باشد. 

,

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سالگرد شهادت شهید فخری زاده در پیش است، اضافه کرد: وی انسانی مؤمن، متقی و گمنام بود که زمانی که به شهادت رسید دیگران ابعاد شخصیتی و علمی او آشنا شدند، کشورهای استکباری نمی توانند وجود این دانشمندان در کشور را تحمل کنند. 

,

نکونام در بخش دیگر سخنان خود به مسئله آب اشاره و بیان کرد: نباید آنقدر سرگم نزاع ها و مطالبات شویم که از مسئله اصلی یعنی طلب بارش رحمت الهی از درگاه خداوند غافل شویم. 

,

وی تاکید کرد: باور کنیم چه در چهارمحال و بختیاری و چه در دیگر نقاط کشور آب نیست، پس دعوا بر سر چیست، این دعواها طبل توخالی است که بر آن کوبیدن تنها صدای بلند دارد. 

,

امام جمعه شهرکرد گفت: در حال حاضر چیزی کمتر از ۲٠٠ میلیون مترمکعب آب در سد زاینده رود مانده این در حالی است که باید بیش از ۲ میلیارد مترمکعب آب در پشت سد ذخیره شود، همچنین خروجی این سد دو برابر ورودی آن است که این یک فاجعه است. 

,

نکونام افزود: تقاضا و مطالبه همیشگی مردم چهارمحال و بختیاری مدیریت عدل محور منابع آب است، اجازه لابی گری و زد و بند در مسئله آب داده نشود، عدم توجه به این مطالبه مردم دلیل بسیاری از مشکلات کنونی است که مردم را رو در روی یکدیگر قرار داده است. 

,

وی با تاکید بر اینکه توپ آب نباید در زمین مردم باشد، ادامه داد: در اجتماعات حضور همگانی، وحدت آفرین و شعورمند مردم چهارمحال و بختیاری را شاهد بودیم، در این اجتماعات نکته مهم این است که میدان به دست بیگانگان نیوفتد چراکه رسانه های بیگانه همیشه منتظر ماهیگیری از این مشکلات هستند. 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه