اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی :

بسیج نماد مامی توانیم در عرصه های مختلف است/ تشکیل ۷۰۰ صندوق قرض الحسنه مردم پایه با محوریت مساجد در استان مرکزی

بسیج نماد مامی توانیم در عرصه های مختلف است/ تشکیل ۷۰۰ صندوق قرض الحسنه مردم پایه با محوریت مساجد در استان مرکزی
سردار کریمی با تأکید بر اینکه بسیج نماد مامی توانیم در عرصه های مختلف است،گفت: بسیجیان با روحیه ایثارگری و شهادت طلبی موفقیت های چشمگیری در عرصه های مختلف به ماندگار گذاشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در جمع بسیجیان پایگاه بسیج امام علی(ع) اراک اظهار کرد: پیام مقام معظم رهبری به بسیجیان افق تازه ای در پیش روی جوانان بسیجی و فصل تازه ای از شروع فعالیت های بسیج برای خدمت به مردم و نظام اسلامی آغاز کرد و موجب تقویت انگیزه جوانان بسیجی برای ادامه مسیر تحقق تمدن اسلامی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب؛,

وی افزود: امروز بسیجیان با تکیه بر رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی و عمل صالح مستحکم تر از گذشته و با عزمی راسخ و برنامه ریزی دقیق در راستای تحقق مولفه های بیانیه گام دوم انقلاب شتابنده حرکت خواهد کرد و از فرصت تشکیل دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در راستای تشکیل دولت اسلامی استفاده می کنند.

,

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه بسیج نماد مامی توانیم در عرصه های مختلف است،گفت: بسیجیان با روحیه ایثارگری و شهادت طلبی موفقیت های چشمگیری در عرصه های مختلف به ماندگار گذاشته اند.

,

وی با بیان اینکه پایه فعالیت ها و برنامه های بسیج مسجد است،افزود:  امروز تقویت مسجد محوری و پایگاه های بسیج اولویت مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود چراکه انقلاب اسلامی بر پایه مسجد است.

,

سردار کریمی ادامه داد: برای تحقق بیانه گام دوم انقلاب نیازمند احیای پایگاه های بسیج و رویکرد مسجد محوری هستیم که در سپاه برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت در این راستا هدف گذاری شده است.

,

وی با اشاره به اینکه تشکیل ۷۰۰ صندوق قرض الحسنه مردم پایه با محوریت مساجد از جمله اقدامات برای رفع مشکلات معیشتی مردم و ایجاد اشتغال است،گفت: بیش از ۲۱۰۰ فرصت شغلی عمدتا پایدار از این طریق ایجاد شده است.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی  خاطر نشان کرد: سازماندهی بیش از ۱ هزار و ۲۵۰ گروه جهادی به استعداد ۲۵ هزار جهادگر بسیجی و اجرای بیش از ۱۶۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان در طی ۵ سال اخیر از دیگر اقدامات است و مساجد نقش مهمی در هدایت و سازماندهی جهادگران داشته اند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه