اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

دشمن تلاش دارد تا بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند/حرکت بسیج در مسیر رشد و پیشرفت کشور

دشمن تلاش دارد تا بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند/حرکت بسیج در مسیر رشد و پیشرفت کشور
سردار کشکولی با اشاره به حرکت بسیج در مسیر رشد و پیشرفت کشور،گفت: دشمن تلاش دارد تا بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بروجرد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بسیج به فرمان امام(ره) تشکیل شد که طی این سالها همیشه در همه صحنه ها حضور داشته و همواره در خدمت مردم بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: بسیجیان در راه رضای خدا و با هدف کمک به مردم، در این مسیر قدم می گذارند و همیشه موفقیت و سربلندی را در هر عرصه ای که وارد شده اند، کسب نموده اند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: در طول این سالها در هر دهه و برهه ای، جوانانی بسیجی برخاسته اند که توانسته اند در راه دفاع از اسلام و انقلاب بدرخشند، در سال های جنگ تحمیلی نوجوانی مانند شهید فهمیده آنگونه از وطن خود دفاع کرد و در این برهه نیز شهید حججی و حاج قاسم ها اینگونه با تقدیم جان، از ارزشها دفاع نمودند.

,

وی تصریح کرد: در هر عرصه ای که انقلاب نیاز به حضور بسیج داشته، بسیج با تمام توان حضور یافته و مقدس بودن بسیج به همین موضوع برمی گردد که همیشه در خدمت اسلام، انقلاب، قرآن و مردم است.

,

سردار کشکولی با اشاره به پیشرفت روز افزون بسیج، گفت: باید تلاش کرد تا نوجوانان و جوانان به سمت بسیج رفته و این فرهنگ بیش از گذشته در بین نسل جوان ترویج یابد.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطر نشان کرد: امروز دشمن تلاش دارد تا بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند اما بصیرت و آگاهی ملت ایران سبب شده تا توطئه های دشمنان خنثی شود.

,

سردار کشکولی عنوان کرد: در همه شرایط خاص بسیجیان بدون هیچ چشم داشتی برای کمک به مردم خصوصا برای محرومیت زدایی جانانه تلاش کرده و در واقع این بسیجیان با خدا معامله می کنند.

,

وی بیان کرد: بسیج نه تنها در مسیر رشد و پیشرفت حرکت می کند بلکه در عرصه ها و بخش های مختلف سبب رشد و موفقیت می شود و افتخاری است که سپاه جذب بسیجیان و سپس تعلیم و تربیت این انسان های خالص را انجام می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه