اخبار داغ

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

حذف شرکت های واسطه تامین نیروی انسانی/به دنبال ساماندهی نظام اداری استخدامی کشور هستیم

حذف شرکت های واسطه تامین نیروی انسانی/به دنبال ساماندهی نظام اداری استخدامی کشور هستیم
گودرزی گفت: شرکت های واسطه تامین نیروی انسانی از این زنجیره حذف شوند چرا که این شرکت ها بستری برای ظلم، فساد، تبعیض و بی عدالتی و رانت هستند و خیری برای نظام اداری استخدامی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیرافلاک، عباس گودرزی با اشاره به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، اظهار داشت: این بحث در مجلس دهم دنبال شد اما چون مطلوب حاصل نشد در مجلس یازدهم هم در دستور کار قرار دادیم، چند وقت پیش به جمع بندی رسیدم و در جلسه مشترکی توافق شد که این بحث را دولت در قالب لایحه تقدیم  مجلس کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   سفیرافلاک,

وی افزود: با توجه به این که این اتفاق محقق نشد با هم اندیشی کمیسیون اجتماعی تصمیم گرفتیم در قالب طرح، بحث را دنبال کنیم و هدفی که دنبال می کنیم این است که نظام اداری استخدامی کشور ساماندهی یابد و این مستلزم این است که شرکت های واسطه تامین نیروی انسانی از این زنجیره حذف شوند چرا که این شرکت ها بستری برای ظلم، فساد، تبعیض و بی عدالتی و رانت هستند و خیری برای نظام اداری استخدامی ندارند.

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این شرکت ها هر طوری تمایل دارند با نیرو رفتار می کنند تا جایی که نیرو را جواب می کنند، حقوق نمی دهند و حاشیه امنی پیدا کردند که به هر نحوی برخورد کنند، نه عدد و ارقامی از این ها وجود دارد و نه کسی در قابل آنها پاسخگوست و اختیار بی حدی به آنها داده شده که نظام اداری استخدامی را با چالش های جدی مواجه کرده است.

,

وی با بیان این که در حذف شرکت های تامین نیروی انسانی  تردیدی وجود ندارد،تصریح کرد: البته این موضوع در قالب طرح دنبال می شود و نیروهای شرکتی، خرید خدمت و تجمیعی از طریق قانون کار و طبقه بندی مشاغل ساماندهی شوند که ثبات شغلی پیدا کنند، همچنین نیروهای قراداری که آزمون دادند به دنبال تبدیل وضعیت رسمی آنها هستیم و باید توجه داشت که ما به دنبال تضعیف کارکنان نیروهای دستگاه ها نیستیم بلکه پیگیری این موضوع، بستری برای نظام پرداخت هماهنگ است.

,

گودرزی بیان کرد: تلاش می شود تا نظام اداری استخدامی کشور در آینده بیش از این دچار چالش هایی که می بینیم نباشد و در ارائه خدمت به نیروی انسانی ساز و کار منطقی حاکم باشد، همچنین جذب نیروی انسانی در قالب آزمون صورت بوده و شاهد استقرار عدالت باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه