اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

نام شهدا مایه سربلندی ملت است/ ضرورت توجه مدیریت شهری به نامگذاری خیابان ها و کوچه ها به نام شهدا

نام شهدا مایه سربلندی ملت است/ ضرورت توجه مدیریت شهری به نامگذاری خیابان ها و کوچه ها به نام شهدا
سردار کریمی گفت: یاد و نام شهدا مسیر پیروزی و عزت را نشان می دهد و لذا همه وظیفه داریم به اندازه توان خود نام مبارک شهدا در بخش های مختلف جامعه زنده نگه داریم که درخشیدن نام شهدا در خیابان ها و کوچه ها از ضرورت های امروز است و باید مورد توجه مدیریت شهری باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام سید «داود هاشمی» و جانباز سرافراز حجت‌الاسلام «اسفندیاری» به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج اظهار کرد: شهدا از جمله انسان های برگزیده هستند که راه درست را انتخاب کردند و با شهادتشان به اوج اهداف بلند خود رسیدند و امروز بزرگداشت شهدا از روش های گوناگون وظیفه و رسالت مهم هر ایرانی است که باید به آن توجه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: یکی از اقدامات مهم در راستای گرامیداشت یاد و خاطر شهدا نامگذاری کوچه ها و خیابان ها به نام زیبا و مبارک شهدا است و شهر باید معطر و مزین به نام شهدا باشد و این یکی از روش های شناساندن قهرمانان نظام اسلامی به نسل جدید است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه یاد نام شهدا مایه سربلندی ملت است،گفت: یاد و نام شهدا مسیر پیروزی و عزت را نشان می دهد و لذا همه وظیفه داریم به اندازه توان خود نام مبارک شهدا در بخش های مختلف جامعه زنده نگه داریم که درخشیدن نام شهدا در خیابان ها و کوچه ها از ضرورت های امروز است و باید مورد توجه مدیریت شهری باشد.

,

وی با بیان اینکه ملت ایران در طول انقلاب اسلامی با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت موفقیت های بزرگی کسب کرده،افزود: مهمترین دستاورد روحیه ایثارگری ملت ایران شکست ناپذیری آنها است و ملتی که جوانان آن از روحیه شهادت طلبی برخوردار باشند مثل کوه استوار می ماند و شکست ناپذیر خواهد بود.

,

کریمی خاطر نشان  کرد: شهدای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف همواره با انگیزه و با نشاط در صحنه دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت به مردم بودند و باید امروز به عنوان الگو مورد استفاده قرار گیرند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه