اخبار داغ

امام جمعه موقت چرداول در خطبه های نماز جمعه:

استاندار ایلام برای تحول در استان و حذف مدیران ناکارآمد گام های اساسی بردارد

استاندار ایلام برای تحول در استان و حذف مدیران ناکارآمد گام های اساسی بردارد
امام جمعه موقت چرداول در خطبه های نماز جمعه گفت: استاندار ایلام برای تحول در استان و حذف مدیران ناکارآمد گام های اساسی بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام “عمران احمدی” امام جمعه موقت چرداول در خطبه های نماز جمعه شهرستان گفت: کسانی که جستجوگر تقوا هستند آن ها رستگارانند که بسیجیان  نمودهای آن در جامعه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: درپی برگزاری یادواره های شهرستان چرداول  مردم به زیبایی یادونام شهدا را گرامی داشتند

,

احمدی در ادامه گفت: تشکیل بسیج از ابتکارات امام راحل است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی  مردم به زیبایی ثمره آن را می بینند.

,

وی بیان داشت: بسیج یعنی خودساز ترین نیرو رزمنده بسیجی که همیشه در میدان خدمت به مردم حاضر است که در میدان های مختلف به خوبی توانسته به مردم خدمت کند و مردم ثمره آن را همواره می بینند.

,

امام جمعه موقت چرداول با اشاره انتصاب استاندار  جدید گفت: استاندار باید تلاش و کوششی در  راستای رفع ومحروم وفقر زدایی از چهره استانی غرق در منابع غنی در راین راستا شب و روز تلاش کند.

,

وی با اشاره به خدمات مردم ایلام در طول تاریخ انقلاب اسلامی گفت: ایلام استان اولین هاست اولین مدافع انقلاب و فرمانده جبهه های جنگ ، کوچکترین رزمنده و اولین فتح انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و استانی که یک آواره بر دوات تحمیل نکرد ، اولین سیلی را بر دوات لیبرال بتی صدر نواختند،  ولی متاسفانه در دولت های قبل محرومیت با ایلام ماند.

,

احمدی با اشاره به انتظارات مردم از استاندار جدید گفت:حفظ وحدت نیروهای متعهد وانقلابی که خالق حماسه های اولین ها بودند حول محور امام جمعه  ایلام از دیگر انتظارات است.

,

وی با اشاره به ایجاد تغییر و تحول در استانداری ایلام گفت: ایجاد تغییر وتحول در استان است که بعد از مستقر شدن دولت آقای رئیسی تغییر وتحول در بدنه دولت در استانداری ابتدا شروع شده و انتظار مردم این هست مدیرانی را به سر کار بیاورند که انقلابی و جهادی متخصص با اولویت جوانان باشند

,

امام جمعه موقت چرداول تصریح کرد: نباید اجازه داد فرصت طلبان رنگ عوض کرده به مسیر  جهادی برگردند مانند کسانی که همیشه مدیر بودند ولی ناکارآمد برای حل مشکلات مردم بودند،  بنابراین مردم اجازه به سرکار آمدن چنین نیروهایی را نمی دهندوخواهان رفع فقر وفساد و تبعیض هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: استاندار باید همراه وهمگام با رئیس جمهور برای حل مشکلات مردم گام های مهمی بردارد.

,

 

,

انتهای پیام/ر

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه