اخبار داغ

آنچه در نماز‌جمعه این هفته کرمانشاه گذشت؛

قضایایی که در انقلاب گذشته است کتاب درس شود / مجلس انقلابی انتظارات مردم و رهبر انقلاب را اجرا کند

قضایایی که در انقلاب گذشته است کتاب درس شود / مجلس انقلابی انتظارات مردم و رهبر انقلاب را اجرا کند
ائمه جمعه و خطبای نمازجمعه شهرهای مختلف استان کرمانشاه در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، ائمه جمعه و خطبای نمازجمعه شهرهای مختلف استان کرمانشاه در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,


باید قدرت اسلام را به دنیا نشان دهیم/ قضایایی که در انقلاب گذشته است کتاب درس شود

,
, باید قدرت اسلام را به دنیا نشان دهیم/ قضایایی که در انقلاب گذشته است کتاب درس شود, باید قدرت اسلام را به دنیا نشان دهیم/ قضایایی که در انقلاب گذشته است کتاب درس شود,


آیت الله مصطفی علماء در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی از ابتکارات انقلاب و امام خمینی (ره) بود و امروز می بینیم که الگویی برای دنیای اسلام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: بسیج تفکری ماندگار است که امام(ره) آن را مطرح کرد و امروز به عنوان ایام الله از آن یاد می شود و همین ایام الله هاست که انسان را هدایت می کند.

وی خاطر نشان کرد: باید توجه داشته باشیم که مسلمین، مومنین و پیامبران در مقابل ظلم، ستم، استعمار و استثمار ایستادند و آنهایی که ایستادند و مبارزه کردند در قرآن از آنها به عنوان ایام‌الله یاد شده است.

وی گفت: روزها و ایام سال همچون ۲۲ بهمن، روز شهادت انسانهای بزرگ و ... همه ایام الله است لذا باید نسبت به این ایام به مسلمین تذکر داد همانطور که قرآن می فرماید باید این روزها فراموش نشوند.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: همانطور که قرآن بیان فرموده که وضع پیامبران را بازگو کنید لذا قضایایی که در انقلاب گذشته است باید کتاب درس شود تا نسل‌های آینده متوجه آن باشند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بر تمدن اسلامی تاکید دارد و همواره دستور تبیین اسلام، انقلاب،امام و موفقیت ها را دارند چرا که حکومت اسلامی به آسانی به دست نیامده است.

خطیب جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امام راحل فرمودند "ما می‌توانیم" و امروز می بینیم که "ما توانستیم" و آمریکا در حال عقب نشینی است و همه این موفقیت ها به برکت سخنان گهربار آن امام فرزانه است.

وی افزود: ما باید قدرت اسلام را به دنیا نشان دهیم چرا که همین قدرت است که امروز ما را حفظ کرده و در منطقه حرف اول را می‌زنیم و بزرگ‌مردانی همچون سردار سلیمانی ها و حججی ها را تربیت کرده است.

آیت الله علماء در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک روز بسیج مستضعفان گفت: روز ۵ آذر روز بسیج مستضعفان است که از سوی امام راحل نامگذاری شد و با این کار حرفی را به ما نشان داد که تا ابد ماندگار است.

وی همچنین به ۷ آذر روز شهادت دانشمند بسیجی دکتر حسین فخری زاده اشاره کرد و گفت: هرچه در وصف این شخصیت والا بگوییم کم است.

آیت الله علما در ادامه با گرامیداشت ۷ آذر سالروز تشکیل نیروی دریایی بیان داشت: نیروی دریایی در زمان جنگ تحمیلی خوش درخشید و نیروهای صدام را به گل نشاندند.

وی همچنین ۸ آذر سالروز شهادت دکتر مجید شهریاری و سالروز همبستگی با ملت فلسطین را گرامی داشت و افزود: ۱۰ آذر سالروز شهادت سید حسن مدرس است که ایشان نماینده نمونه مجلس بود کسی که در مقابل رضاخان ایستاد و باید برای همه مجلسی ها الگو باشد.

امام جمعه کرمانشاه با انتقاد از حقوق های نجومی ۲۰۰ میلیونی، اظهار داشت: این افراد باید به این فکر کنند که آیا این پول را به فردی مثل مدرس می دادند قبول می کرد! ما باید از بزرگانی همچون مدرس درس بگیریم.

وی افزود: امروز ایران با قدرت پیش می رود و همانطور که امام و رهبر انقلاب بارها فرمودند آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی همچنین به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در جمع نخبگان اشاره کرد و بیان داشت: در این ملاقات مقام معظم رهبری به صراحت فرمود همه ایرانی ها نخبه هستند و باید از این نورچشم ها مراقبت کنیم و به درستی که حق مطلب همین است و این جوانان باید کار علمی انجام دهند تا مشکلات کشور حل و فصل شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


بسیج یکی از موهبت های بزرگ الهی به مردم بود / مجلس انقلابی انتظارات مردم و رهبر انقلاب را اجرا کند

,
, بسیج یکی از موهبت های بزرگ الهی به مردم بود / مجلس انقلابی انتظارات مردم و رهبر انقلاب را اجرا کند, بسیج یکی از موهبت های بزرگ الهی به مردم بود / مجلس انقلابی انتظارات مردم و رهبر انقلاب را اجرا کند,

به گزارش بازی دراز، حجت‌الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهارداشت : ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل و روز بسیج مستضعفین است.

وی افزود: بسیج یکی از موهبت‌های بزرگ الهی است که به امام راحل الهام شده بود و یک ارتش مردمی با مأموریت‌های مقدس و متعدد تشکیل شد.

خطیب جمعه شهرستان تصریح کرد: بسیج وظایف متعددی برعهده دارد که مهمترین رسالت آن صیانت از نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی است .

وی در ادامه به حقوقهای نجومی اشاره کرد و گفت : ۵سال از مطالبه رهبر انقلاب در مقابله با حقوق های نجومی می گذرد و متاسفانه در دولت قبل چندان برخورد با این ناهنجاری وجود نداشت ولی اکنون که قوای سه گانه کشور منادی مقابله با فساد هستند باید بااین پدیده فسادزا و اعتماد زدا مقابله شود.

امام جمعه شهرستان افزود: حقوق ۲۱۵ میلیون تومانی و حق ماموریت بیش از ۴۰ میلیونی باعث سلب اعتماد مردم از مسئولین و نظام خواهد شد .

وی در ادامه به سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس اشاره کرد وگفت : امام در مورد مجلس فرمود : مجلس عصاره فضائل ملت است لذا مردم از مجلس انتظاراتی دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.

فاطمی نسب اذعان داشت: مجلس یازدهم به مجلس انقلابی لقب گرفته است و رهبری و مردم از آن انتظاراتی دارند که مهمترین آن پرداختن به مسائل و مشکلات جامعه و تصویب طرحهایی است که مربوط به عمران و رفاه حال ملت و مستضعفین می باشد.

خطیب جمعه شهرستان تصریح کرد : ارائه طرحهای جدید جهت رسیدگی به حال قشر ضعیف جامعه از دیگر انتظارات رهبری از مجلس است.

وی در ادامه  اجرای قانون نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس را از دیگر انتظارات رهبری عنوان مرد و گفت : تصویب و اجرای قانون نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در سریعترین زمان ممکن تا ملت دیگر شاهد رفتارهای نامتعارف برخی از نمایندگان که در دوره‌های گذشته دیده شدن باشند به طوری که در دوره قبل تقریبا یک چهارم از نمایندگان گذشته به دلیل فساد اقتصادی رد صلاحیت شدند.

, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه