اخبار داغ

شریعتی مطرح کرد؛

امیدواری وزیران نفت و نیرو برای نداشتن کمبود سوخت در زمستان

امیدواری وزیران نفت و نیرو برای نداشتن کمبود سوخت در زمستان
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وزیران نفت و نیرو به کمیسیون انرژی مجلس امیدواری دادند که شاهد کمبود سوخت چه برای مصارف خانگی و چه تامین سوخت نیروگاه ها در فصل سرما نباشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مالک شریعتی نیاسر، درباره اقدامات انجام شده به منظور جلوگیری از خاموشی ها در فصل زمستان، بیان کرد: کمیسیون انرژی اخیرا جلسه ای را با حضور وزیر نفت و معاونان وی تشکیل داد و یکی از مواردی که به صورت جدی مورد مطالبه اعضای کمیسیون قرار گرفت بحث تامین سوخت زمستانی نیروگاه ها و منازل هم برای سال جاری و هم حل آن به صورت کلی در سال آینده، بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این عضو کمیسیون انرژی در ادامه اظهار کرد: وزیران نفت و نیرو به ما امیدواری دادند که تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا شاهد کمبود سوختی چه برای مصارف خانگی و چه تامین سوخت نیروگاه ها نباشیم.
,
 
,
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اما ما باید طرح های توسعه و نگهداشت حوزه گاز و تامین تجهیزات نیروگاهی را به صورت صحیح دنبال کنیم و از سوی دیگر کاهش مصرف و کاهش شدت انرژی کشور از دیگر مواردی است که باید به صورت جدی دنبال شود.
,
 
,
شریعتی در پایان تاکید کرد: ما هم در عرضه و هم در تقاضا باید مسیری را طی کنیم تا کشوری که دارای بیشترین ذخایر نفت و گاز در دنیا است در زمستان یا تابستان با مشکل تامین سوخت مواجه نباشد.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
منبع: ایسنا
,
 
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه