اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی:

ایلام نیازمند توسعه همه جانبه است / در دولت های گذشته غبار محرومیت با ایلام ماند

ایلام نیازمند توسعه همه جانبه است / در دولت های گذشته غبار محرومیت با ایلام ماند
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: ایلام نیازمند توسعه همه جانبه است و نیاز است در همه جنبه ها توسعه یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "علی فریادی"،  کارشناس مسائل اقتصادی در خصوص انتصاب استاندار جدید ایلام ومشکلات استان در گفتگو با خبرنگارایلام بیدارگفت: ایلام استانی است که دارای ظرفیت عظیم وویژه ای است که در طول دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادند و همیشه در صحنه آماده بودند ولی مورد کم لطفی قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: ایلام نیازمند نگاهی ویژه با مدیرانی کارآمد است که بتوانند مسائل ومشکلات مردم را حل کنند و ایلام را در مسیر توسعه قرار دهدو کارشناسانی که طرح های ویژه اقتصادی را اجرا کنند.

,

کارشناس مسائل اقتصادی در ادامه گفت: روی کارآمدن دولت مردمی و بعد از آن استاندار جدید می تواند نوید روزهایی بهتر برای مردم ایلام باشد که غبار محرومیت از استان برداشته شود.

,

فریادی خاطرنشان کرد: بیکاری و آسیب های اجتماعی از مهم ترین آسیب هایی است که مردم استان ایلام را تهدید می کند و امروز باید سازوکار صنعتی شدن ایلام برای حل مشکل بیکاری اجرا شود.

,

کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه باید سرمایه ها را به اجرای طرح اقتصادی برد گفت: گردشگری ، صنعت ، کشاورزی ودامپروری از جمله مهم ترین مواردی هستند که در ایلام می تواند مولد ایجاد شغل با استفاده از ظرفیت های ویژه اقتصادی است.

,

وی تصریح کرد: مناطقی در استان ایلام وجود دارد که می تواند از آن برای هدف گردشگری استفاده کرد همچنین سرمایه گذاری ها به سمت پروژه هایی برد در مناطق محروم که به رفع محرومیت منطقه کمک کرد.

,

فریادی عنوان کرد: یکی دیگراز مسائل و مشکلات ایلام روی کار آمدن مدیرانی است که نمی توانند به خوبی نقش خود را در توسعه استان فراهم کنند به همین دلیل باعث می شود در یک حوزه دچار عقب ماندگی شویم.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه