اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌‌های نفتی منطقه البرز:

حمله سایبری صدور کارت المثنی سوخت را متوقف کرد/ کمبود بنزین سوپر در البرز با بروزرسانی پالایشگاه اراک

حمله سایبری صدور کارت المثنی سوخت را متوقف کرد/ کمبود بنزین سوپر در البرز با بروزرسانی پالایشگاه اراک
مجتبی دلبری گفت: با توجه به بروزرسانی پالایشگاه اراک که مبدا تامین سوخت استان البرز است، مدتی بنزین سوپر تولید نمی شد و ما از ذخائر انبار ری با سهمیه محدود کمبود را جبران کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌‌های نفتی منطقه البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: به واسطه عملیات سایبری و هک سامانه هوشمند سوخت در ۴ آبان، تمام اقدامات شرکت پخش فراورده های نفتی بر راه اندازی سامانه و تحویل سوخت به شهروندان متمرکز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مجتبی دلبری افزود: سامانه صدور کارت المثنی به صورت آنلاین به سامانه های دیگری متصل است که از جمله می توان به شرکت توسعه و پژوهش ناجی اشاره کرد که باید استعلام وسیله نقلیه را از راهور و مالک خودرو را از ثبت احوال بگیرد، اما با توجه به تاکیدات دستگاه های امنیتی، تا پاکسازی کامل سامانه هوشمند سوخت شرمنده مردم هستیم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه امیدواریم تا پایان هفته جاری مشکل مذکور رفع و امکان برقراری سامانه صدور کارت المثنی سوخت فراهم شود و پیشنهاد ما بر این بود که سهمیه ها ذخیره شود، در بخش دیگری اظهار داشت: جایگاه های سوخت درباره بنزین هاس سوپر حق انتخاب مشتری را ندارد.
,
 
,
دلبری تصریح کرد: با توجه به اورهال پالایشگاه اراک که مبدا تامین سوخت استان البرز است، مدتی بنزین سوپر تولید نمی شد و ما از ذخائر انبار ری با سهمیه محدود کمبود را جبران کردیم، این مشکل از هفته گذشته برطرف شده اما با توجه به اینکه تبخیر بیشتری دارد جایگاه ها را شاکی کرده است.
,
 
,
وی گفت: سهمیه البرز ۱۸۰ هزار لیتر است اما ما ۶۰ هزار لیتر وارد می کنیم که به جایگاه ها معتقد هستند به واسطه تبخیر خسارت زیادی به آنها وارد شده است، البته در حال حاضر بنزین سوپر در ۸ جایگاه استان البرز توزیع می شود و شهروندان می توانند اقدام به سوخت گیری کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه