اخبار داغ

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

پیش بینی جوی پایدار برای بیشتر مناطق تا روز چهارشنبه/ ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر هفته

پیش بینی جوی پایدار برای بیشتر مناطق تا روز چهارشنبه/ ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر هفته
سازمان هواشناسی کشور برای آسمان بیشتر مناطق کشور تا روز چهارشنبه هفته جاری جوی پایدار پیش بینی کرد و از ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر هفته جاری خبر داد.
[
به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، آسمان بیشتر مناطق کشور امروز و فردا دارای جوی پایدار است، البته امروز وقوع بارش پراکنده در برخی مناطق خراسان رضوی را شاهد خواهیم بود.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بنابر این گزارش، از امروز تا روز چهارشنبه هفته جاری برای بیشتر مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی شده است که افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت وجود دارد، البته امروز با توجه به وزش باد در استان‌های البرز و تهران، به‌طور موقت از غلظت آلاینده‌های جوی کاسته خواهد شد.
,
 
,
روز دوشنبه با توجه به نفوذ جریانات مرطوب جنوبی، در مناطقی از استان‌های هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان، جنوب و غرب سیستان و بلوچستان و شرق فارس رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.
,
 
,
روز سه‌شنبه در بخش‌هایی از خراسان جنوبی، شرق هرمزگان، جنوب کرمان و غرب سیستان و بلوچستان بارش پراکنده خواهیم داشت. طی این مدت شرایط پایداری هوا در سایر مناطق کشور ادامه دارد.
,
 
,
از اواخر روز چهارشنبه این هفته با ورود سامانه بارشی در مناطقی از استان‌های آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.
,
 
,
روز پنجشنبه گستره بارش در کشور افزایش می‌یابد و علاوه بر شمال غرب برای مناطقی از غرب، سواحل دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات جنوبی البرز بارش باران پیش بینی شده است.
,
 
,
دمای هوا امروز تا روز چهارشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر به‌طور محسوسی افزایش می‌یابد. روزهای سه شنبه و چهارشنبه این افزایش دما با گرمباد همراه است و از اواخر روز چهارشنبه با توجه به شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، دمای هوای این مناطق کاهش خواهد یافت.
,
 
,
خلیج فارس از بعدازظهر امروز تا روز دوشنبه مواج است.
,
 
,
آسمان تهران امروز قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در اواسط روز وزش باد و اوایل شب نیمه ابری پیش بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۱۶ و ۷  درجه بالای صفر خواهد بود.
,
 
,
بندرعباس امروز با بیشینه دمای ۳۰ درجه گرم‌ترین و ارومیه با بیشینه دمای ۱۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه