اخبار داغ

یک تودیع و معارفه پر حاشیه در ملایر؛

گزینه منتفی فرمانداری تویسرکان سرپرست فرمانداری ملایر شد!/آقای استاندار به شهرستان ویژه، ویژه نگاه کنید

گزینه منتفی فرمانداری تویسرکان سرپرست فرمانداری ملایر شد!/آقای استاندار به شهرستان ویژه، ویژه نگاه کنید
آقای استاندار شایسته است در انتخاب مسئولان شهرستان ویژه ملایر به صورت ویژه نگاه شود چرا که با توجه به جمعیت بالا و گستردگی شهرستان آزمون و خطا در ملایر اصلا شایسته نیست و فقط باعث عقب گرد شهرستان می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، یکی از اصلی ترین توصیه های رهبری در سال های اخیر تشکیل دولت جوان انقلابی است و در این راستا نیاز است در به کارگیری افراد بخصوص در مدیریت ادارات مختلف به این مسئله توجه ویژه شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

حضرت آیت الله خامنه‌ای در همین زمینه در تبیین معنای حقیقی جوان و «دولت جوان و حزب اللهی» بیان کردند: مکرر گفتهام که به چنین دولتی معتقد و امیدوارم اما معنای این حرف صرفاً این نیست که یک جوان سی و چند ساله رئیس دولت باشد بلکه معنای دولت جوان و حزب اللهی یک دولت پای کار، آماده و با نشاط است که علاج مشکلات است و می‌تواند کشور را از راه‌های دشوار عبور دهد.

,

ایشان افزودند: برخی در سنین بالا نیز به معنایی جوان و پر تلاش و با نشاط هستند، مانند شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی که بیشتر از ۶۰ سال داشت اما اگر شهید نمی شد، او را تا ده سال دیگر نیز در همان مسئولیت حفظ می‌کردم.

,

در خرداد ماه امسال مردم با انتخاب آیت الله رئیسی نشان دادند که عزم تغییر در کشور را دارند و کم ترین توقع آنها تغییر در مسئولان اجرایی شهرستان های مختلف است که ثمرات این تغییرات در بین مردم نیز حس شود.

,

دولت ها همواره سعی داشته سعی بر این داشته که افرادی همفکر با گره و جریان سیاسی خود به کارگیری کنند و در انتخاب مسئولان اجرایی همواره این مسئله را در نظر می گیرد.

,

با تغییر استانداران روند انتخاب فرمانداران آغاز شد و در همین راستا و پس از انتخاب استاندار همدان روند تغییر فرمانداران در استان آغاز شد.

,

در روزهای اخیر از گزینه ها مختلفی برای حضور در سمت فرمانداری ملایر نام برده می شد حتی شنیده شده است که یکی از گزینه ها موافقت وزارت کشور را نیز دریافت کرده است و در روز پنجشنبه ۴ آذر ماه در مراسمی با حضور مهدی باب الحوائجی معاون سیاسی استاندار همدان قدرت الله ولدی تودیع و حسین فارسی به عنوان سرپرست فرمانداری ملایر معرفی شد.

,

یکی از چالش های برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری عدم دعوت از خبرنگاران بود که حواشی مختلفی به همراه هم ‌داشت و یک بازی "کی بود کی بود من نبودم" در بین استانداری و فرمانداری سابق ملایر به راه افتاد.

,

انتخاب حسین فارسی به عنوان سرپرست فرماندار ملایر نیز خود سوالات مختلفی را پدیدار می کند که شاید اصلی ترین این باشد که چرا معاون سیاسی فرماندار دولت تدبیر و امید که پیش برنده اهداف دولت بنفش بوده در دولت جدید و انقلابی باید سمت بگیرد.

,

صحبت های درباره حضور آقای فارسی به عنوان فرماندار شهر تویسرکان مطرح شد اما موافقت های لازم برای انتخاب وی کسب نشد اما در کمال تعجب برای شهرستانی بزرگتر و ویژه انتخاب آقای فارسی مطرح شد.

,

نکته دیگر این است صحبت های درباره انتخاب فردی دیگر به عنوان فرماندار ملایر مطرح است و به زودی فرد مورد نظر معارفه می‌شود و تعیین سرپرست در یک مدت کوتاه چه لزومی داشت؟

,

در پایان روی سخن با مسئولین استانداری است که ملایر تنها شهرستان استان است که دارای فرمانداری ویژه است و نیاز است در مسائل مختلف به آن توجه ویژه ای شود و انتخاب فردی اصلح و ا نقلابی با توانایی بالا در مدیریت کمترین توقع مردم در انتخاب مسئولان اجرایی است.

,

متاسفانه امروز لابی گری برای دریافت سمت از انتخاب بر اساس شایستگی و توانایی پیشی گرفته است و معمولا افرادی انتخاب می شوند که دارای لابی بیشتری هستند و یا برای گرفتن سمت به هر طنابی چنگ می زنند و در دولت مردمی و انقلابی توقع بر این است که شایستگی و توانایی بر لابی گری اولویت داشته باشد .

,

آقای استاندار شایسته است در انتخاب مسئولان شهرستان ویژه ملایر به صورت ویژه نگاه شود چرا که با توجه به جمعیت بالا و گستردگی شهرستان آزمون و خطا در ملایر اصلا شایسته نیست و فقط باعث عقب گرد شهرستان می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه