اخبار داغ

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان:

۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال روستایی لرستان انجام شد

۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال روستایی لرستان انجام شد
ویسکرمی گفت: ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در اشتغال روستایی در استان لرستان انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد ویسکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با توجه به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت که از بنیادهای زیر مجموعه ستاد است، یکی از اهداف اصلی را تلاش در جهت رفع محرومیت از نقاط کشور تعریف کرده که در این راستا پرداختن به مسئله بیکاری و ایجاد اشتغال برای محرومان را در دستور کار قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: از طرفی توجه به مسئله مهاجرت از روستاها و تلاش در جهت مهاجرت معکوس، مد نظر قرار دارد که یکی از اقدامات موثر در حوزه اجتماعی این است که بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تاکنون نسبت به اجرای ۱۱ هزار و ۸۴۲ طرح اشتغال روستایی در ۷۳۲ روستای استان اقدام کرده است.

,

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان تصریح کرد: برای بهره برداری از این تعداد طرح هزار و ۲۷۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که ۴۴۶ میلیارد سهم بنیاد برکت و ۸۲۹ میلیارد سهم متقاضیان بوده است.

,

ویسکرمی عنوان کرد: ۸۶ درصد طرح های اجرا شده در حوزه کشاورزی، ۱۳ درصد خدمات و ۶٫۳ درصد در حوزه صنعت است که مجریان ۵۲ درصد از این طرح بانوان و ۴۷ درصد هم آقایان هستند.

,

وی بیان کرد: این طرح ها عمدتا در بخش های مختلفی از جمله پروش قارچ، گل، صنایع دستی، زنبورداری، تولید پوشاک و کشت گیاهان دارویی اجرا شده است.

,

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خاطرنشان کرد: نرخ مشارکت زنان در اشتغالزایی روستای، پنج درصد بیشتر از مردان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه