اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسئولان در هر شرایطی باید به مردم خدمت کنند

مسئولان در هر شرایطی باید به مردم خدمت کنند
آیت‌الله عبادی گفت: انسان مسئولان در هر شرایطی که باشد بتوانند به بندگان خدا خدمت کنند، ثبت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امروز در دیدار با حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: درکنار مهمترین سرمایه‌های جامعه یکی از مهمترین آنها مسئولین نظام به جهت دانش و تجربه‌ای که دارند، هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: مسئله جابجایی طبیعی بوده و بحثی است که هر چند وقت یکبار اتفاق می‌افتد حتی در یک دولت در دولت قبل چهار استاندار در خراسان جنوبی منصوب شدند.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دولت جدید که روی کار می‌آید جابجایی طبیعی‌تر است چون برابر شیوه سیاسی خودشان اتفاق می‌افتد اما خدمت خدمت است و آنجایی که هیچ جابجایی ندارد محضر خداوند متعال است.

,

آیت الله عبادی عنوان کرد: انسان؛ مسئولان در هر شرایطی که باشد بتوانند به بندگان خدا خدمت کنند ثبت می‌شود.

,

وی با اشاره به این‌که در دولت گذشته چهار استاندار برای خراسان‌جنوبی منصوب شدند، اظهار کرد: ممکن است اینها از نظر دانش و تجربیات کلی در جهت مسائل سیاسی، اقتصادی و … بالاخره هرکدام سهم خاص خود را دارد اما در تجربیات منطقه اگر مسئولان بیشتر بمانند تجریبات منطقه‌ای بیشتر جواب می‌دهد چون هر استانداری که آمده باید مدتی بماند تجربه کسب کرده و از منطقه شناخت پیدا کند.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: جاهایی که ضرورتی ندارد مخصوصا در یک دولت نباید چهار استاندار تغییر می‌کرد تا بتواند خدمت کند.

,

آیت الله عبادی گفت: دولت جدید که روی کار می آید تغییر و جابجایی، ایجاب می‌کند اما اگر هر یک بمانند و اطلاعات منطقه کامل شود و کار کنند موثرتر است.

,

وی اظهار کرد: حال بدل این کار این است که تجربیات خود را جاهایی که امکان دارد به مسئول جدید به صورت مکتوب، نرم افزاری، ارتباطات بعدی و … منتقل کنند چون صاحب اصلی خداست و هر کس هر جا باشد عالم محضر خدا است لذا می‌تواند در این کار خیر همکاری و خدمت به مردم پررنگ تر شود.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: شرایط فرق می‌کند و طی یکسال گذشته مشکلات بیشتر بود اما در شرایط عادی اگر نقصی و عیبی در کار نیست مسئولین که گزینش آنها ملاک و قاعده دارد  بیشتر بمانند خدمت‌ها پررنگ‌تر می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه