اخبار داغ

فرماندار کاشمر:

کاشمر باید دومین قطب گردشگری سلامت استان باشد/ بیمارستان شهید مدرس کاشمر فرسوده است

کاشمر باید دومین قطب گردشگری سلامت استان باشد/ بیمارستان شهید مدرس کاشمر فرسوده است
ساقی با بیان اینکه چشم انداز حوزه بهداشتی و درمانی ما این باشد که بتوانیم کاشمر را به عنوان قطب گردشگری سلامت استان بعد از مشهد معرفی کنیم، گفت: بیمارستان شهید مدرس بیمارستان فرسوده ای است و هزینه برای بهسازی این بیمارستان به صرفه نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح‌توس؛ مسلم ساقی، فرماندار کاشمر، پیش از ظهر امروز در نشست تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر که در محل سالن همایش های فرمانداری شهرستان با بیان اینکه سلامت و امنیت یکی از نعمت های بزرگ است، اظهار داشت: زمانی سلامت و امنیت را درک می کنیم که این موارد در خط نرمال خود نباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس,

وی با بیان اینکه سلامت یکی از موضوعات حاکمیتی است که باید به آن توجه ویژه ای شود، خاطرنشان کرد: کرونا اگر مدیریت درست نمی شد از حوزه اجتماعی به حوزه سیاسی و امنیتی کشیده می شد.

,

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه وظیفه همه ما به عنوان مسئول این است که قدر شناس باشیم و سرمایه اجتماعی را در جایگاه های مختلف حفظ کنیم، تصریح کرد: اگر ما بتوانیم به سطح قابل قبولی از سرمایه اجتماعی برسیم قطعا توسعه در ابعاد مختلف اتفاق خواهد افتاد.

,

وی با اشاره به اینکه امروزه سطح سرمایه اجتماعی ما نسبت به قسمت های دیگر از جایگاه مطلوب تری برخوردار است، اذعان کرد: ارتقاء سرمایه های اجتماعی ما را به سمت پیشرفت های بیشتری سوق داده است.

,

ساقی با بیان اینکه زیرساخت های خوبی برای خدمات رسانی در حوزه سلامت و درمان در کاشمر فراهم شده و می تواند این کاشمر را به عنوان قطب درمان منطقه معرفی کند، عنوان کرد: حضور متخصصان در شهرستان زمینه را برای ارائه خدمات درمانی بیشتر فراهم می کند.

,

وی با تاکید بر اینکه چشم انداز حوزه بهداشتی و درمانی ما این باشد که بتوانیم کاشمر را به عنوان قطب گردشگری سلامت استان بعد از مشهد معرفی کنیم، تشریح کرد: هر هفته ستاد کرونا در شهرستان برگزار می شد و از حضور کارشناسی همه استفاده می کردیم و نتیجه آن پایین بودن درصد فوت بیماران کرونایی در کاشمر نسبت به شهرستان های دیگر است.

,

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه شهرستان کاشمر در حوزه تجهیزات و دارو هیچ گونه کمبودی در پیک های مختلف کرونا نداشت، ابراز کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر باید در دستور کار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گیرد.

,

وی با بیان اینکه بیمارستان شهید مدرس بیمارستان فرسوده ای است و هزینه برای بهسازی این بیمارستان به صرفه نیست، تاکید کرد:  ساخت یک بیمارستان جدید در محل بیمارستان شهید مدرس یا در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) نیز یکی از نیازهای اصلی حوزه درمان شهرستان کاشمر است.

,

دز سوم واکسن کرونا در افراد بالای ۶۰ سال ادامه درمان است

, دز سوم واکسن کرونا در افراد بالای ۶۰ سال ادامه درمان است, دز سوم واکسن کرونا در افراد بالای ۶۰ سال ادامه درمان است,

سید جواد حسینی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این نشست اظهار داشت: سلامت اختصاص به حوزه بهداشت و درمان نیست و ۷۵ درصد آن را باید سایر سازمان های توسعه انجام دهند و اگر همراهی دیگر سازمان ها نباید قطعا سلامت نخواهیم داشت.

,

وی با بیان اینکه عدالت در نظام سلامت به سن، مذهب، نژاد و... بستگی ندارد و همه در این بخش با یکدیگر برابر است، خاطرنشان کرد: تکنولوژی مناسب و هماهنگی بین بخشی و مشارکت مردمی باید در این زمینه فراهم شود.

,

رییس مرکز بهداشت استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه اگر مشارکت مردم را نداشته باشیم مطمئنا در بخش های مختلف به مشکل خواهیم خورد، تصریح کرد: ویروس جدیدی در ۶ کشور آفریقایی کشف شده و کشندگی آن نسبت به دلتا بسیار بیشتر است بطوریکه کشورهای زیادی مرزهای خود را به روی این کشورها بسته اند.

,

وی با تاکید بر اینکه مدیریت هوشمند کرونا نیز در حال طرح است و در این مدیریت دیگر در هیچ رنگ بندی مرکزی بسته نخواهد شد و باز بودن به واکسیناسیون و استفاده از ماسک بستگی دارد، اذعان کرد: واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها باید مد نظر باشد و تزریق دز سوم در افراد بالای ۶۰ سال ادامه درمان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه