اخبار داغ

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع):

رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اولویت اول بسیج باشد

رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اولویت اول بسیج باشد
مهران مرادی گفت: محله محوری کردن بسیج امروز از وظیفه اصلی همه فرماندهان و مدیران بسیجی است که باید مسئله اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم را در اولویت خود قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران مرادی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ بیان کرد: در پنجم آذر سال 58 و ده ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با آن حرکت آتش به اختیاری که دانشجویان پیرو حضرت امام(ره) انجام دادند تشکل بسیج شکل گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی افزود: بسیج شجره طیبه تنومند نظام است، لشکر مخلص خدا، خار چشم دشمنان، پدیده شگفت آور انقلاب و پاره تن مردم به تعبیر حضرت آقا می باشد و این نمود 19 ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نمایان می شود،آن زمانی که دشمن با تمام قوا سعی می کند تا کار انقلاب اسلامی را تمام کند و جنگ را به ما تحمیل می کند اما کیان اسلامی و اصلی امنیت کشور در شاکله بنیادی امام خمینی(ره) همین بسیج است که با بزرگترین رسالت خود یعنی با سینه سپر کردن برای نظام اسلامی،به مقابله با دشمنان این سرزمین می پردازد.
مرادی عنوان کرد: در هیچ کجای دنیا کشوری وجود ندارد که بتواند اینگونه از ظرفیت بسیج مردمی استفاده کند.
وی ابراز کرد: بیش از 95 هزار شهید با میانگین سنی 22 سال توسط بسیج تقدیم این نظام شده است و این یکی از افتخارات بزرگ برای نیروهای مردمی بسیج و سازمان بسیج محسوب می شود،بسیج تا کنون کارنامه درخشانی داشته و کف نمره آن بسیار بالا می باشد.
جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری افزود: در دوران سازندگی نیز بسیج به کمک دولت وقت آمده و تمام قد در خدمت سازندگی کشور قرار می گیرد.
سرهنگ مرادی اضافه کرد: در فراخوان های جنبش نرم افزاری توسط حضرت آقا نیز بسیج با تشکیل سازمان های علمی پژوهشی و فناوری به عرصه ورود پیدا می کند و یک جهش علمی را در سطح کشور ایجاد می کند.
وی اظهار کرد: در چند سال اخیر خیلی از بسیجیان حوزه پژوهش و فناوری در بروکراسی اداری گم و یا پشیمان شده اند، به طبع به دستور مقام معظم رهبری(ع) باید در کشور ساز و کاری ایجاد شود که با تغییر دولت ها در رشد علمی کشور خللی ایجاد نشود.
وی همچنین افزود: در دوران جنگ نرم بسیج در عرصه های مختلفی ورود پیدا کرد نهاد های سازندگی و گروه های جهادی بسیجی تشکیل شد تا با رفع محرومیت ها بر دسیسه دشمنان این نظام قلبه کند.
مرادی گفت: بسیج همچنین در حوزه های اجتماعی نیز ورود پیدا کرد که می توان نمونه ای از آن را مقابله با اعتیاد و مواد مخدر در قالب قرارگاه جواد الائمه نام برد.
وی افزود: از ظرفیت های دیگر بسیج تشکیل گردان های سایبری خواهر و برادر بسیج در حوزه فضای مجازی می باشد که بیش از 20 گردان سایبری سازماندهی شده در حوزه های مختلف برای جلوگیری ورود دشمن در این فضا چه در استان و چه در کشور می باشد.
مرادی در آخر ضمن توصیه هایی که به فرماندهان و مسئولان فعال در رده های مختلف بسیج، گفت: محله محوری کردن بسیج امروز از وظیفه اصلی همه فرماندهان و مدیران بسیجی است که می توان باید مسئله اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم را در اولویت خود قرار دهد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه