اخبار داغ

پروژه آموزشی ۶ کلاسه خیرساز در اسفراین به بهره برداری رسید

پروژه آموزشی ۶ کلاسه خیرساز در اسفراین به بهره برداری رسید
مدرسه ۶ کلاسه خیرساز شهدای بانک ملی اسفراین با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی و مدیر امور شعب بانک ملی استان به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، امین فلاح کوشکی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی در حاشیه افتتاح این مدرسه خیر ساز گفت: این  مدرسه ۶ کلاسه  در زیربنای ۶۵۵ متر مربع و با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال به همت بانک ملی خراسان شمالی در شهر اسفراین ساخته شد و به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

فلاح کوشکی افزود: خیران مدرسه ساز احداث ۱۳ پروژه آموزشی با ۵۲ کلاس درس را در شهرستان اسفراین تعهد کرده اند که امسال هشت پروژه آن به بهره برداری رسیده است.

,

مهدی مودی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این آیین سرانه فصای آموزشی در این استان را پنج متر و ۳۰ سانتی مترمربع عنوان کرد که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است.

,

مودی با اشاره به اینکه میانگین فضای آموزشی در این استان پنج متر و ۳۰ سانتی متر است و  میانگین کشوری پنج متر و ۲۰ سانتی متر است، خاطر نشان کرد: اگر چه خراسان‌ شمالی تا رسیدن به استانداردهای فضای آموزشی فاصله دارد اما اقدامات صورت گرفته در حوزه احداث فضاهای آموزشی جدید در این استان کم برخودار قابل توجه بوده است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه