اخبار داغ

در راستای پاسداشت ارزش های اسلامی:

تجمع بانوان اراکی در حمایت از عفاف و حجاب برگزار شد

تجمع بانوان اراکی در حمایت از عفاف و حجاب برگزار شد
جمعی از بانوان اراکی با تجمعی در قالب «پویش حجاب» موضوع حجاب و عفاف این مهم را یک مطالبه عمومی دانسته و بر ضرورت پاسداشت ارزش‌های اسلامی به عنوان تنها راه مؤثر برای صیانت جامعه از آسیب‌های اجتماعی تأکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ جمعی از بانوان اراکی با حضوری پرشور در میدان شهدا اراک در قالب پویش حجاب با در دست داشتن شعارهایی برگرفته از وصیت نامه شهدا و احادیث پیرامون موضوع حجاب و عفاف این مهم را یک مطالبه عمومی دانسته و بر ضرورت پاسداشت ارزش‌های اسلامی به عنوان تنها راه مؤثر برای صیانت جامعه از آسیب‌های اجتماعی تأکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

مردم با حضورشان در این تجمع بار دیگر نشان دادند در فضایی از تبلیغات شوم و مسموم دشمنان و جریان نفوذ علیه حجاب و سلامت اجتماعی جامعه، خواهان رفتاری عفیفانه ترویج و پاسداشت این مسئله بنیادی در سطح جامعه هستند؛ همچنین از دیگر اهداف این تجمع رساندن این پیام را به مسئولان و متولیان امر بود که باید زمینه‌های لازم جهت تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه را فراهم و به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

,

این برنامه به همت گروه جهادی «بانو مجتهده امین» متشکل از بانوان مومن، فهیم و انقلابی برگزار شد، که با برنامه ریزی علمی و تخصصی در این عرصه و فعالیت در بخشهای آموزشی و فرهنگی و علمی و مطالبه گری و....سعی دارد در راستای نشر و گسترش و تبیین این واجب الهی قدم بردارد.

,

در پایان این تجمع همچنین با قرائت بیانیه ای انجام وظایف مسئولان فرهنگی و اجرایی جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مطالبه گردید.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه