اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

آمار فعالیت‌ گروه‌های جهادی زنجان دلخوش کننده است

آمار فعالیت‌ گروه‌های جهادی زنجان دلخوش کننده است
آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: آمارهای ارائه شده از فعالیت‌های مثمر ثمر گروه‌های جهادی استان زنجان دلخوش کننده است که باید این فعالیت‌ها ادامه یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در رزمایش گروه‌های جهادی استان زنجان، اظهار داشت: پیام مقام معظم رهبری در خصوص گروه‌ها و فعالیت‌های جهادی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که دلخوشی بهتر از وجود ندارد که نائب امام زمان از شما تشکر می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با اشاره به روایتی با عنوان "حَوَائِجَ‏ النَّاسِ‏ إِلَیْکُمْ‏ مِنْ نِعَمِ اللَّهِ عَلَیْکُمْ فَلَا تَمَلُّوا النِّعَمَ فَتَتَحَوَّلَ إِلَى غَیْرِکُمْ" از امام حسین (ع)، ادامه داد: از دیدگاه امام حسین (ع) احتیاجات مردم به شما نعمت‌های خداوند به شما است اما مبادا زیادی نعمت‌ها شما را خسته کند.
,
 
,
امام جمعه زنجان یادآور شد: شاید بعضی وقت‌ها از مراجعه بسیار مردم به خود خسته می‌شوید، اما باید حلال مشکلات مردم باشید چرا که در غیر این صورت این نعمت از شما گرفته می‌شود.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: زمانی که شما کارهایتان تمام می‌شود از لذت و نشاط روحی بهره‌مند می‌شوید چرا که رفع حوائج مردم نشاط آور است.
,
 
,
آیت‌الله خاتمی ادامه داد: در روایتی از امیرالمومنین (ع) نیز اگر زیادی نعمت‌ها، خدمت و مراجعات مردم شما را خسته کند، خداوند متعال این نعمت را از شما گرفته و برای شما تبدیل به نقمت می‌شود.
,
 
,
وی بیان داشت: برخی از اصحاب در صدر اسلام از جنگ‌های پی درپی خسته می‌شدند که آیه‌ای با این مضمون نازل شد که " هر کس خسته شود و از دین برگردد، خداوند دین خود را رها نکرده و جایگزین انتخاب می‌کند".
,
 
,
امام جمعه زنجان با بیان اینکه باید شکرگزار خدمت به مردم بوده و با ایمان قوی‌تر و قدرت بیشتری در این زمینه حرکت کرد، افزود: پیام مقام معظم رهبری تابلوی قشنگی است که می‌تواند گروه‌های جهادی را بانشاط و با انگیزه نگه دارد.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تصریح کرد: از دیدگاه امام سجاد (ع) زمانی که نیازمندی دست نیاز به سوی شما دراز می‌کند دست خدا است که باید دستگیری شود.
,
 
,
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج پویا است و کهنه نمی‌شود، گفت: اگر کسی احساس خستگی کرد خداوند متعال فرموده بهترین‌ها را جایگزین می‌کند .
,
 
,
وی یادآور شد: آمارهای ارائه شده دلخوش کننده بود اما دلخوش کننده‌تر از این خنده و تبسم محرومان جامعه است و با متر دنیا قابل اندازه‌گیری نیست.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه