اخبار داغ

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری:

عملکرد مجموعه دامپزشکی در سبد غذایی مردم هویدا است

عملکرد مجموعه دامپزشکی در سبد غذایی مردم هویدا است
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از خطیرترین، با اصالت‌ترین و ومهم‌ترین حوزه‌های کاری در سطح جامعه مجموعه دامپزشکی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری با حضور در دفتر جهانبین نیوز و در گفت‌وگو با خبرنگاران این رسانه؛ اظهار کرد: یکی از خطیرترین، با اصالت‌ترین و ومهم‌ترین حوزه‌های کاری در سطح جامعه مجموعه دامپزشکی است.
 
وی افزود: عملکرد مجموعه دامپزشکی در همه خانواده‌ها و سبد غذایی مردم دیده می‌شود، اصلی‌ترین وظیفه پیرامون مباحث نظارتی و بهداشت عمومی که یکی از مهم‌ترین مقوله‌ها در زندگی انسان است بر عهده اداره کل دامپزشکی است.
 
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مجموعه دامپزشکی سربازان بی نام و نشان و گمنامی هستند که با دست خود امنیت غذایی و بهداشت عموم را تامین می‌کنند.
 
حسینی عنوان کرد: رسالت و وظیفه اصحاب رسانه انتقال آن چیزی است که مردم منتظر شنیدن آن هستند، از جمله این موارد می‌توان به اهمیت امنیت غذایی، بهداشت عمومی، نظارت و... اشاره کرد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه