اخبار داغ

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال‌وبختیاری مطرح کرد؛

واکسیناسیون سالانه دام‌های شیرده در برابر بیماری سل از سوی دامپزشکی

واکسیناسیون سالانه دام‌های شیرده در برابر بیماری سل از سوی دامپزشکی
محمد اسدی گفت: مجموعه دامپزشکی به صورت سالانه همه دام‌های شیرده به‌ویژه در مجموعه‌های صنعتی را به جهت پیشگیری از بیماری سل آزمایش می‌کند و این خبر مهمی است که مردم باید بدانند تا با خیال راحت لبنیات مصرف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسدی مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری با حضور در دفتر جهانبین نیوز و در گفت‌وگو با خبرنگاران این رسانه؛ اظهار کرد: هر چقدر عموم مردم از کار حوزه دامپزشکی اطلاع بیشتر داشته باشند، ناظرها بر کیفیت کار افزایش پیدا می‌کند، لذا به سمت رفع نواقص می‌رویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی افزود: اطلاع مردم از فعالیت‌ها و مسؤولیت‌های حوزه دامپزشکی حسن دیگری دارد و آن اینکه مردم از خدماتی که قرار است این اداره کل به آن‌ها بدهد اطلاع پیدا می‌کنند.

,

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بسیاری از مردم نمی‌دانند که یک غذای سالم چگونه تهیه، نگه‌داری و مصرف شود، اگر این آگاهی بسط داده شود سلامت جامعه ارتقا پیدا می‌کند.

,

اسدی عنوان کرد: مردم باید بدانند نظارت بر سلامت تخم مرغ و عسل با مجموعه دامپزشکی است، یا اگر قرار است مسابقه اسب سواری برگزار شود باید به تاییده اداره کل دامپزشکی برسد، لبنیات یا شیری که قرار است از کشور صادر شود باید مجوز دامپزشکی را داشته باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: مجموعه دامپزشکی به صورت سالانه همه دام‌های شیرده به‌ویژه در مجموعه‌های صنعتی را به جهت پیشگیری از بیماری سل آزمایش می‌کند و این خبر مهمی است که مردم باید بدانند تا با خیال راحت لبنیات مصرف کنند.

,

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: یکی دیگر از وظایف اداره کل دامپزشکی نظارت بر ذبح شرعی دام و طیور است که در همه کشتارگاه‌های چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود. 
اسدی بیان کرد: قبل از مسائل بهداشتی در جامعه اسلامی رعایت حلال بودن مواد غذایی مهم است.
 
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه