اخبار داغ

همان‌هایی که می‌گویند باید احترام داور را نگه داشت، داوران را به حاشیه می‌برند؛

افاضلی: استقلال در ۲ پست نیاز به تقویت دارد/ مشکل فوتبال ایران با VAR هم حل نمی‌شود

افاضلی: استقلال در ۲ پست نیاز به تقویت دارد/ مشکل فوتبال ایران با VAR هم حل نمی‌شود
کارشناس فوتبال ایران گفت: حتی اگر تکنولوژی VAR هم به فوتبال‌مان بیاید، برخی مسائل حل نخواهد شد.
[

هومن افاضلی، کارشناس فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  پیرامون شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در هفته‌های اخیر لیگ برتر اظهار داشت: سرخ‌پوشان پس از کسب ۵ قهرمانی پیاپی، دچار تغییرات ساختاری شدند و شاکله‌شان با خروج بازیکنان کلیدی دست‌خوش تغییر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه بیان داشت: نفرات جدید هم جذب تیم شدند اما با این حال احتمال بازگشت به وضعیت آرمانی قبلی بسیار بالاست. دوره گذار و تطبیق این بازیکنان هم به پتانسیل تیم و قدرت کادرفنی بستگی خواهد داشت.
,
 
,
این مربی فوتبال درباره شرایط تیم فوتبال استقلال عنوان داشت: این نوسان در روند آبی‌ها طبیعی‌ست و آن‌ها هم کار سختی خواهند داشت. برخی بازیکنان باهم هماهنگ نیستند و این مشکلات را باید کادرفنی برطرف کند که کیفیت خودش را هم مرور زمان تعیین می‌کند.
,
 
,
افاضلی بااشاره به ضعف آبی‌ها در برخی پست‌ها گفت: استقلال در ۲ پست هافبک بازی‌ساز نزدیک به دروازه رقیب و گوش با کسری مواجه شده که نیاز به جذب بازیکن جدید دارد. بازیکنان خارجی جذب شده هم کیفیت خوبی دارند و توانسته‌اند خودشان را با تیم به خوبی تطبیق دهند.
,
 
,
مربی پیشین تیم فوتبال امید در مورد شرایط سرخابی‌ها در آستانه شهرآورد فوتبال پایتخت تصریح داشت: دربی همیشه نشان داده که با بقیه بازی‌ها تفاوت دارد و اکثراً تحت هیجانات و حواشی بسیاری قرار گرفته و کیفیت لازم را نداشته. این حساسیت‌ها قطعاً روی کادرهای فنی و بازیکنان هم مؤثر خواهد بود و فکر نمی‌کنم با این شرایط دربی خوبی ببینیم.
,
 
,
او در خصوص شرایط فعلی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال تأکید داشت: معتقدم برای تحلیل و قضاوت درست از شرایط لیگ باید حداقل تا هفته دهم صبر کرد. با گذشت یک‌سوم رقابت‌ها، جایگاه تقریبی تیم‌ها مشخص شده و مدعیان کسب سهمیه و عنوان قهرمانی حدوداً مشخص می‌شود.
,
 
,
وی در همین باره ابراز داشت: از ابتدای فصل گفته بودم که سپاهان با ثبات خوب، حمایت‌ها و برخورداری از ۲ تیم آماده یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی خواهد بود و جدول هم همین را گفته. انتظارات از تیم فوتبال آلومینیوم هم که اکنون بالانشیت است، باید معقول باشد.
,
 
,
افاضلی پیرامون اعتراضات جامعه فوتبال به داوری‌ها خاطرنشان داشت: حتی اگر تکنولوژی VAR هم به فوتبال‌مان بیاید، برخی مسائل حل نخواهد شد؛ چرا که پرخاش‌ها از بطن جامعه نشأت گرفته و ناشی از فشارهاست. در لیگ‌های بزرگ دنیا تکلیف تیم‌ها پیش از آغاز مسابقات روشن است و هدف‌گذاری‌ها و انتظارات هم همین‌طور اما در فوتبال ما نه.
,
 
,
وی در ادامه اظهار داشت: در لیگ برتر فوتبال ایران هر ۱۶ تیم با فشار مضاعفی مواجه هستند و هیچ چیزی مشخص نیست. به همین دلیل نمی‌شود پروسه بلندمدت داشت و با ۲ نتیجه نامطلوب، سرمربی تغییر می‌کند.
,
 
,
افاضلی در پایان گفت: داور هم مانند سرمربی و بازیکن تحت فشار است؛ جالب‌تر آن که همان‌هایی که در تلویزیون و رسانه‌ها می‌گویند باید احترام داور را نگه داشت، داوران را به حاشیه می‌برند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه