اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد خبرداد؛

۲۰ مدیر دستگاه اجرایی کهگیلویه‌وبویراحمد تغییر می‌کند

۲۰ مدیر دستگاه اجرایی کهگیلویه‌وبویراحمد تغییر می‌کند
معاون سیاسی استاندار از تغییر مدیریت ۲۰ دستگاه اجرایی در کهگیلویه‌وبویراحمد خبر داد و گفت: تغییر مدیران دستگاه‌های اجرایی در دستور کار است و با معرفی آنها به وزارت خانه روند تغییرات آنها انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاشمی در گفت‌وگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت انتصاب مدیران کهگیلویه و بویراحمدی و همچنین تغییر فرمانداران شهرستان های استان گفت: با تغییر دولت ها شاهد تغییر و تحول در حوزه مدیریتی کشور خواهیم بود این موضوع هم اکنون در  استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

معاون سیاسی، امنیتی استاندار استان به تغییر بخش اعظم فرمانداران در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: مراحل تغییر فرمانداران در سطح استان انجام شده است و در حال طی مراحل قانونی است و تماس های صورت گرفته نشان می دهد در هیچ استان به غیراز  کهگیلویه وبویراحمد فرماندار به وزارت خانه معرفی نکرده است.

,

وی با بیان اینکه حدود 20 دستگاه مدیران آن ها جهت تغییر شناسایی شده است، گفت: مراحل  شناسایی تغییر 20 مدیر دستگاه  اجرایی  انجام شده است و طی روزهای آینده به وزارت خانه ها معرفی خواهند شد و وزارت خانه روند تغییر آنها را انجام خواهد داد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه