اخبار داغ

رئیس هیئت والیبال استان زنجان:

اختلاف ورزش و جوانان با دانشگاه الغدیر باعث تعطیلی خانه والیبال زنجان شد/ بلاتکلیفی 4 هزار والیبالیست در استان زنجان

اختلاف ورزش و جوانان با دانشگاه الغدیر باعث تعطیلی خانه والیبال زنجان شد/ بلاتکلیفی 4 هزار والیبالیست در استان زنجان
رئیس هیئت والیبال استان زنجان با اشاره به مشکلات هیئت والیبال استان زنجان، اظهار کرد: اختلاف ورزش و جوانان با دانشگاه الغدیر باعث تعطیلی خانه والیبال زنجان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌اله حسنی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه ما در هیئت والیبال یک مشکل اساسی داریم، اظهار کرد: خانه والیبال در دهه هشتاد به صورت اشتراکی بین دانشگاه الغدیر و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ساخته و افتتاح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه زمین خانه والیبال از دانشگاه الغدیر و ساخت و ساز از طرف ورزش و جوانان استان اتفاق افتاده است، ابراز کرد: در سال های گذشته دانشگاه الغدیر و ورزش و جوانان استان به صورت اشتراکی از این سالن استفاده می کردند.

,

رئیس هیئت والیبال استان زنجان با بیان اینکه دانشگاه الغدیر الان می‌گوید این توافق مورد قبول نیست، تصریح کرد: با این اتفاق هیئت والیبال به خانه ولیبال دسترسی ندارد.

,

وی با بیان اینکه دفتر هیئت والیبال در خانه والیبال است، عنوان کرد: این تعطیلی دست و بال ما را در ادامه فعالیت‌های ورزشی در این رشته بسته است.

,

حسنی با بیان اینکه با هماهنگی سایر ارگانها مسابقات پایه شهرستان برگزار شد، افزود: مسابقات استانی نونهالان با حضور 16 تیم با 560 بازیکن برگزار شد.

,

وی با بیان اینکه در رده سنی نوجوانان و جوانان مسابقات شهرستانی برگزار شده است، ابراز کرد: در تمامی رده‌های سنی مسابقات کشوری در صورت تامین منابع شرکت خواهیم کرد.

,

رئیس هیئت والیبال استان زنجان با بیان اینکه پیشنهاد ما این است که دانشگاه الغدیر مانع فعالیت هیئت والیبال نشود و پیگیریها از طریق مراجع ذی صلاح دنبال شود، افزود: برای ساخت این سالن از بیت المال هزینه شده است تا مردم از این امکانات استفاده کنند اما متاسفانه اختلاف این دو دستگاه باعث بسته شدن خانه والیبال شده است.

,

وی با اشاره به پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان برای حل این مشکل عنوان کرد: من پیگیریهای ورزش و جوانان را موثر ندیده ام.

,

حسنی با بیان اینکه این کار دانشگاه الغدیر باعث شده است تا بیش از 4 هزار والیبالیست بدون محل اصلی تمرین بمانند، تصریح کرد: قبلا تفاهنمامه وجود داشت که شیفت صبح باشگاه در اختیار دانشگاه و بعد از ظهر در اختیار هیئت باشد.

,

وی با بیان اینکه در مسابقات نونهالان یک تیم از شهرستان خدابنده قهرمان این مسابقات شد، ادامه داد: تیم درخشش از زنجان در این مسابقات دوم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه