اخبار داغ

در پایان معاملات اولین روز کاری هفته؛

افت ۲۷ هزار واحدی شاخص کل/ارزش معاملات بورس به رقم ۲ هزار و ۴۷۹ میلیارد تومان رسید

افت ۲۷ هزار واحدی شاخص کل/ارزش معاملات بورس به رقم ۲ هزار و ۴۷۹ میلیارد تومان رسید
شاخص کل بورس امروز در اولین روز کاری هفته، در تقابل بین خریداران وفروشندگان با اُفت ۲۷ هزار و ۴۴۲ واحدی، در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۶ هزار و ۶۶۴ واحد متوقف شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاخص کل بورس تهران، امروز در اولین روز کاری با اُفت بیش از ۳ هزار واحدی کار خود را آغاز کرد و رفته، رفته، بر این شیب نزولی افزوده شد تا در پایان معاملات شاخص کل بورس با اُفت ۲۷ هزار و ۴۴۲ واحدی، نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته، در تراز یک میلیون و ۳۶۶ هزار و ۶۶۴ واحد ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۴۷۹ میلیارد تومان رسید و معامله گران تعداد ۳ هزار و ۷۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۴۷۹ میلیارد تومان را دست‌به‌دست کردند.

نماد‌های پالایش، کیان و  امین یکم بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خبهمن، خگستر و پترول بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند و نمادهای فولاد، فارس و شستا بیشترین تاثیر منفی را در بورس به جای گذاشتند.

شاخص هم وزن نیز که نمای بهتری از بورس را به نمایش می‌گذارد، با اُفت شش هزار و ۵۸۶ واحدی بر روی پله ۳۷۶ هزار و ۸۸۳ واحد قرار گرفت.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۳۴۱ واحد روی پله ۱۹ هزار و ۶۲۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۸۳۹ هزار و ۱۷۰ میلیون سهم به ارزش ۶۶۶ میلیارد تومان رسید.

نمادهای اراد ۳۹۴، اراد ۳۸۴ و اراد ۸۵۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کرمان، ذوب و سمگا بیشترین حجم معامله را در فرابورس ایران تجربه کردند و نماد‌های بپاس، آریا و زاگرس بیشترین تاثیر منفی را در فرابورس به جای گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۴۷۹ میلیارد تومان رسید و معامله گران تعداد ۳ هزار و ۷۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۴۷۹ میلیارد تومان را دست‌به‌دست کردند.,
,
,
,
,
,
, شاخص فرابورس هم با اُفت ۳۴۱ واحد روی پله ۱۹ هزار و ۶۲۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۸۳۹ هزار و ۱۷۰ میلیون سهم به ارزش ۶۶۶ میلیارد تومان رسید. ,
,
,

 

,

وحید دانشمند
انتهای پیام/



 

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه