اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

تفکر بسیجی گره‌گشای بسیاری از مشکلات کشور است

تفکر بسیجی گره‌گشای بسیاری از مشکلات کشور است
ناصر شکریان گفت: همزمان با آغاز به کار ستاد مرکزی عملیات حاج قاسم در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای فعالیت‌های این ستاد عملیات در شهرهای استان هم برنامه‌ریزی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری عصر امروز در دومین جلسه قرارگاه مرکزی ستاد عملیات حاج قاسم ضمن تاکید بر راه‌اندازی و فعالیت ستاد عملیات در تمامی شهرهای مازندران اظهار کرد: امروز به برکت مجاهدت‌ها و  تفکر ناب شهید سلیمانی و فرهنگ مقاومت، جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت برتر منطقه‌ای و بین‌المللی در جهان مطرح شده است.
وی افزود: حتی برخی کشورهای استکباری هم در معادلات خود به این قدرت انقلاب اسلامی اعتراف می‌کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: راه‌اندازی و برنامه‌ریزی برای فعالیت ستاد عملیات حاج قاسم در تمامی شهرهای مازندران امری اجتناب‌ناپذیر است و باید برای تبیین و ترویج سیره و سبک زندگی این شخصیت اثرگذار و به تعبیر رهبری معظم انقلاب چهره بین‌المللی مقاومت برنامه‌ریزی داشت.
حجت‌الاسلام شکریان با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌ای و تولید محتوا در فضای مجازی ویژه شهادت شهید سلیمانی گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های هیئات مذهبی، مساجد، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و  رسانه‌ای، موسسات قرآنی و دیگر بخش‌های مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری مراسم سالگرد این شهید والا مقام و یاران شهیدش بهره گرفت.
وی به تفکر بسیجی شهید پرافتخار ایران اسلامی شهید سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: شهید والامقام و پر افتخار ایران اسلامی با همین تفکر بسیجی در میدان‌های سخت و مجاهدت حضور پیدا کرده و در مقابله استکبار جهانی ایستادگی می‌کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان یادآور شد: امروز هم در همه عرصه‌ها به‌ویژه در عرصه اقتصاد هم همین تفکر می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات و معضلات کشور باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه