اخبار داغ

با اجرای واکسیناسیون محقق شد؛

حذف سرخ‌پوشان از جدول کرونا/ روند نزولی کرونا در گلستان

حذف سرخ‌پوشان از جدول کرونا/ روند نزولی کرونا در گلستان
با واکسینه‌شدن مردم در برابر ویروس منحوس کرونا، جدول کرونایی از حالت قرمز خارج شد و فعلا شرایط عادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، جولان ویروس منحوس کرونا در نقشه جغرافیای کشور گرچه به خط پایان نرسیده اما تبدیل وضعیت قرمز به آبی و زرد و تا حدی نارنجی حکایت از سرعت عمل مسئولان در اجرای واکسیناسیون دارد، مردم نیز با استقبال از این تکلیف سلامت‌محور  ترمز کرونا را تاحدی کشیدند، اما تداوم این اتفاق همچنان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وابسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
این روزها که خبر نگران‌کننده سویه جدید کرونا ویروس به خط خبری رسانه‌ها بدل شده ضرورت توجه هر چه بیشتر به توصیه‌های بهداشتی بیش از پیش باید مورد توجه قرار بگیرد.
,
استاندار گلستان امروز در 79اُمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از مردم خواست تا از عادی انگاری در برابر این ویروس پرهیز کنند و نکات بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.
,
علی محمد زنگانه با اشاره به شناسایی گونه جدید ویروس کرونا در برخی کشورهای آفریقایی بیان کرد: درست است که وضعیت کشور و به تبع آن استان گلستان به نقطه مطلوبی رسیده است اما نباید وضعیت را عادی بدانیم.
,
وی بر لزوم واکسیناسیون عمومی تاکید کرد و افزود: تا کنون حدود ۱۴ درصد جمعیت واجد شرایط استان گلستان در برابر کرونا واکسینه نشدند و دز نخست را دریافت نکردند.
,
استاندار گلستان با اشاره به اجرای طرح کنترل هوشمند در برخی استان‌های کشور گفت: سلامت مردم برای ما مهم است و برای مدیریت بیماری از برنامه‌های موفق الگو خواهیم گرفت.
,
زنگانه در خصوص آخرین وضعیت جدول کرونا در گلستان بیان کرد: در بین شهرهای گلستان آزادشهر در وضعیت زرد قرار دارد و مابقی شهرهای استان آبی هستند.
,
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گرگان نیز در این جلسه روند واکسیناسیون در بین دانش آموزان شهرستان مطلوب دانست و گفت: تاکنون بیش از ۳۱ هزار دانش آموز ١٢ تا ١٨ سال این شهرستان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
,
حسینی با بیان اینکه بیش از ۵۹۹ هزار دز واکسن کرونا طی سه مرحله به افراد واجد شرایط تزریق شد، افزود: ۳۲۸ هزار و ۳۲۰ دوز اول، ۲۶۷ هزارو ۴۵۱ دوز دوم و ۳ هزارو ۳۳۴ دوز سوم به دانش آموزان تزریق شده است.
,
وی بیان کرد: در مدت یک هفته گذشته 77 بیمار کرونایی در استان بستری بودند که نشان می‌دهد روند شیوع کرونا کماکان در وضعیت ثابت و رو به کاهش قرار دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه