اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

بیمارستان خلیل آباد وضعیت شبیه به درمانگاه دارد/ تجهیز بیمارستان باید در دستورکار دانشگاه علوم پزشکی باشد

بیمارستان خلیل آباد وضعیت شبیه به درمانگاه دارد/ تجهیز بیمارستان باید در دستورکار دانشگاه علوم پزشکی باشد
قاسم پور با بیان اینکه بیمارستان خلیل آباد با شرایطی که افتتاح شده یک وضعیت درمانگاهی بیشتر نیست، گفت: تجهیز بیمارستان خلیل آباد مصوبه سفر استاندار وقت بود که تنها بخش ناچیزی توسط دانشگاه علوم پزشکی اجرایی شده و باید دانشگاه نگاه ویژه ای نسبت به آن داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد بعد از ظهر امروز در نشست تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در محل سالن اجتماعات شبکه برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان خلیل آباد در وضعیت زرد کرونا بر اساس اعلام سامانه ماسک قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه در حال حاضر 8 نفر بستری کرونایی داریم و 86 درصد دز اول و 70 درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و تغییر وضعیت شهرستان به رنگ زرد نباید باعث عادی انگاری مردم شود، خاطرنشان کرد: طرح خانه به خانه در خلیل آباد بسیار خوب عمل کرد و شهرستان پیشرفت خوبی در حوزه واکسیناسیون داشت و باید این شاخص به وضعیت مطلوبتری برسد.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه مجمع خیرین سلامت ظرفیت بسیار خوبی برای این شهرستان به شمار می رود و مدیر شبکه بهداشت و درمان باید فعالیت این مجمع را پایدارتر کند، تصریح کرد: بیمارستان خلیل آباد با شرایطی که افتتاح شده یک وضعیت درمانگاهی بیشتر نیست.

,

وی با اشاره به اینکه تجهیز بیمارستان خلیل آباد مصوبه سفر استاندار وقت در سال گذشته بود که تنها بخش ناچیزی توسط دانشگاه علوم پزشکی اجرایی شده است، اذعان کرد: تجهیز بیمارستان خلیل آباد یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان است که باید دانشگاه نگاه ویژه ای نسبت به آن داشته باشد.

,

قاسم پور افزایش تخت های بیمارستان خاتم الانبیاء از 32 به 64 تختخوابی را از دیگر خواسته های شهرستان دانست و عنوان کرد: مردم در شهر کندر مطالبه استقرار پزشک شبانه روزی دارند که باید به این خواسته به حق مردم توجه ویژه ای شود.

,

وی با بیان اینکه در شهرستان آماده واگذاری فضایی برای پایگاه انتقال خون هستیم تا خواسته مردم محقق شود و دانشگاه علوم پزشکی این مورد را بررسی کند، تشریح کرد: اورژانس جاده ای 115 در کندر بسیار حائز اهمیت است و زمین برای احداث اورژانس آماده است و کلنگ زنی صورت گرفته است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه