اخبار داغ

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس:

دشمن به دنبال سواستفاده از مطالبات به حق مردم است

دشمن به دنبال سواستفاده از مطالبات به حق مردم است
حجت الاسلام احمدپور گفت: دشمنان به دنبال سو استفاده از مطالبات به حق مردم هستند، تا این مطالبات را از حالت واقعی خود خارج کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر احمدپور، نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صبح توس؛ در رابطه با مشکلات آب و خواسته مردم در استان اصفهان، گفت: در حل معضلات موجود باید در گام نخست مسئولان بررسی های لازم را انجام دهند، این مسئولان هستند که با پیگیری ها خود می توانند در حوزه آب، راه یا مشکلات مختلف بررسی کنند تا معضلات را برطرف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: نمایندگان استان ها هم می توانند انتقال دهنده مناسب مشکلات به مسئولین امر باشند، لذا در مرحله نخست خود مسئولین باید مشکلات را بشناسند و بعد از بررسی های لازم؛ در جهت حل مشکلات همه تلاش خود را به کار ببرند. 

,

احمدپور با تاکید بر اینکه در گام دوم مردم مطالبات به حق خود را مطرح کنند و پیگیر آن باشند، افزود: این نکته هم مردم عزیز کشورمان باید شرایط کشور، انقلاب و نظام، دولت و وضعیت تحریم ها را در نظر داشته باشند. این موارد را مردم کشورمان در نظر داشته باشند و مطالبات خود را واقعی کنند و سعی کنند در حد توان دولت موضوعات خود را بیان کنند.

نماینده خواف و رشتخوار همچنین با اشاره به اینکه برخی از رسانه ها به دنبال تغییر خواسته و مطالبه مردم هستند، اظهار داشت: مردم باید مراقب باشند چرا که در کنار بیان خواسته به حق مردم برخی به دنبال ایجاد اختلاف و ایجاد خوارک رسانه ای برای دشمنان هستند، که الحمدالله همیشه در تمامی صحنه ها هوشیارانه اقدام و نقش و حیله دشمنان را خنثی کرده اند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه