اخبار داغ

نماینده مردم اقلید در مجلس:

حمایت‌ها از بازار سرمایه در حد مصاحبه و شعار نماند

حمایت‌ها از بازار سرمایه در حد مصاحبه و شعار نماند
مسلم صالحی گفت: حمایت‌ها از بازار سرمایه نباید در حد چند مصاحبه شعار و صحبت باشد؛ چراکه مردم منتظرند ببینند در عمل چه اتفاقی رخ می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسلم صالحی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز درباره شرایط نامساعد بازار سهام و تصمیم مجلس در تحقیق و تفحص از سازمان بورس اظهار داشت: شرایط بازار سهام به نحوی است که پول و دارایی مردم روز به روز از بین می‌رود. به عبارت دیگر بازار سهام به کوره پول‌سوزی تبدیل شده و اعتماد مردم را به همراه سرمایه‌هایشان می‌سوزاند.

وی گفت: ما در جریان تحقیق و تفحص از بازار سرمایه به دنبال این هستیم تا ببینیم در زیرلایه‌های بازار سرمایه چه می‌گذرد؟ لذا اگر اگر بتوانیم در تحقیق و تفحص صورت گرفته به نتایج خوبی دست پیدا کرده و بتوانیم اعتماد مردم را به بازار سرمایه بازگردانیم حتماً امیدی به بهتر شدن بازار سرمایه فراهم خواهد شد.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به سیاست‌های تشویقی برای حمایت از بازار سرمایه عنوان کرد: مردم به‌دنبال حمایت مالی مسئولان از بازار سرمایه نیستند؛ بنابراین همین که مردم بدانند مجلس و دولت از بازار سرمایه به درستی حمایت می‌کنند، اعتماد لازم به این بازار شکل خواهد گرفت.

صالحی با بیان این مطلب که حمایت‌ها از بازار سرمایه نباید در حد چند مصاحبه شعار و صحبت باشد چرا که مردم منتظرند ببینند در عمل چه اتفاقی در بازار سرمایه رخ خواهد داد، بیان داشت: مجلس باید محکم پای کار حمایت از بازار سرمایه بایستد و پیرو وظایف نظارتی خود به جد موضوعات را رصد کند و دولت هم باید در بخش اجرا قوی عمل کند.

وی تأکید کرد: قوانین در زمینه بازار سرمایه کافی است و نیازی به تصویب قوانین جدید نیست، البته برخی تغییرات جزئی هم در قوانین لازم است. بنابراین مجلس اگر بخواهد به معنای واقعی از بورس حمایت کند بیشتر باید به سمت نظارت در این بخش حرکت کند تا تدوین قوانین جدید.

نماینده مجلس در شورای عالی بورس در پایان برای بار دیگر گفت: مجلس حتماً تحقیق و تفحص از بازار سرمایه را پیگیری می‌کند تا وضعیت مهمترین بازار تأمین مالی کشور رنگ ثبات را به خود ببیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه