اخبار داغ

ساخت اکانت پابحی موبایل (سریع و آسان 100% تضمینی)

ساخت اکانت پابحی موبایل (سریع و آسان 100% تضمینی)
شرکت تنسنت نسخه اولیه بازی پابجی را در سال 2017 در دنیای دیجیتالی منتشر کرد و به هیچ وجه تصور نمی‌کرد مچنین استقبالی از این بازی صورت بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازی پابجی موبایل یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ویدئویی دوران می‌باشد که اخیرا شهرت بسیار خوبی در سرتاسر جهان پیدا کرده است. چراکه توانسته با افزودن برخی قابلیت‌ها و قرار دادن برخی امکانات در اختیار کاربران، جذابیت بازی را برای گیمرها به حداکثر رساند. چنین موفقیتی در بازی پابجی موبایل، حاصل تلاش‌ها و خلاقیت‌هایی می‌باشد که شرکت تنسنت در طراحی بازی پابجی موبایل به کار برده و توانسته آن را به بهترین بازی اندروید تاریخ تبدیل کند. چنین موفقیتی قطعا اتفاقی نیست و تلاش‌ها و شکست‌های فراوانی پشت آن وجود دارد که ما نمی‌توانیم آن‌ها را مشاهده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی پابجی موبایل یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ویدئویی دوران می‌باشد که اخیرا شهرت بسیار خوبی در سرتاسر جهان پیدا کرده است. چراکه توانسته با افزودن برخی قابلیت‌ها و قرار دادن برخی امکانات در اختیار کاربران، جذابیت بازی را برای گیمرها به حداکثر رساند. چنین موفقیتی در بازی پابجی موبایل، حاصل تلاش‌ها و خلاقیت‌هایی می‌باشد که شرکت تنسنت در طراحی بازی پابجی موبایل به کار برده و توانسته آن را به بهترین بازی اندروید تاریخ تبدیل کند. چنین موفقیتی قطعا اتفاقی نیست و تلاش‌ها و شکست‌های فراوانی پشت آن وجود دارد که ما نمی‌توانیم آن‌ها را مشاهده کنیم.,

 

,

کاربران برای این که توانایی رقابت و شرکت در نبردهای پابجی موبایل را داشته باشند، باید یک اکانت پابجی موبایل برای خود ایجاد کنند؛ در غیر این صورت، نمی‌توان لذت بازی در پابجی موبایل را تجربه کرد. وجود این اکانت مزایای بسیاری برای کاربران به همراه دارد و نوعی اجبار برای حضور یافتن در مسابقات پابجی موبایل به شمار می‌رود. البته طبیعی است که برخی از کاربران در ابتدای کار، به ساخت اکانت پابجی تسلط نداشته باشند. ما در این مطلب، به صورت کامل شیوه ساخت اکانت پابجی موبایل و شیوه خرید یوسی اشاره خواهیم کرد.

, اکانت پابجی موبایل, خرید یوسی,

تاریخچه بازی پابجی موبایل نیو استیت

,

شرکت تنسنت نسخه اولیه بازی پابجی را در سال 2017 در دنیای دیجیتالی منتشر کرد و به هیچ وجه  تصور نمی‌کرد مچنین استقبالی از این بازی صورت بگیرد. در همان سال 2017، بازی پابجی بیش از 60 میلیون کاربر را به سوی خود جذب کرد و توانست بسیاری از رکوردهای تاریخی غول‌های دیگر بازی ویدئویی در جهان را بشکند. البته این اتفاق تازه شروع موفقیت‌های بازی پابجی در بین کاربران بود و امروزه شاهد موفقیت‌های بزرگ این بازی در سرتاسر جهان هستیم. با اعلام رسمی شرکت تنسنت، در حال حاضر بیش از 600 میلیون کاربر در بازی پابجی موبایل وجود دارد.

,

پابجی موبایل نیو استیت

, پابجی موبایل نیو استیت,

جالب است بدانید بازی پابجی موبایل یکی از جدیدترین رقبای بازی‌های دیگر سبک بتل رویال در جهان می‌باشد؛ اما با این وجود، توانسته خود را به‌عنوان بهترین بازی در سبک بتل رویال بشناساند و موفقیت بسیار بزرگی در این حوزه کسب کند. سبک بتل رویال پابجی موبایل در واقع یک نبرد با 100 کاربر است که طرفداران زیادی دارد؛ به این صورت که 100 بازیکن به صورت هم‌زمان در یک میدان نبرد گیر می‌افتند و باید با کشتار یکدیگر، سعی در زنده ماندن داشته باشند. بازیکنی که در نهایت زنده بماند، برنده این بازی است و تمامی جوایز و هدایا را از آن خود می‌کند. البته اگر کاربری نصب پابجی موبایل لایت را اولویت خود قرار دهد، سبک بازی متفاوتی را تجربه خواهند کرد.

, نصب پابجی موبایل لایت,

نحوه ایجاد اکانت پابجی موبایل

,

حال به اصلی‌ترین بخش این مطلب می‌رسیم. ایجاد اکانت پابجی موبایل در این بازی، مزایای فراوانی برای بازیکنان دارد و یک امر غیرقابل چشم‌پوشی است؛ چراکه باعث می‌شود بازیکن بتواند به سادگی در بازی رقابت کند و برخی مشکلات احتمالی را نداشته باشد. با توجه به این که از نظر بسیاری از کاربران ایجاد اکانت پابجی موبایل یک کار طاقت‌فرسا و دشوار است، مراحل گام‌به‌گام این کار را برایتان شرح می‌دهیم تا بتوانید به سادگی در پابجی موبایل اکانت باز کنید.

,

دانلود نرم افزار پابجی موبایل

,

قبل از اینجام هر کاری، شما باید نرم افزار پابجی موبایل را دانلود کنید تا توانایی اجرا و ایجاد اکانت را در آن داشته باشید. شما می‌توانید دانلود پابجی لایت و پابجی موبایل را از گوگل پلی و دیگر منابع موثق در دنیای دیجیتال انجام دهید. پس از این که به صورت کامل نرم افزار و دیتای این بازی را دانلود کردید و موفق به نصب آن روی گوشی موبایل یا کامپیوتر شدید، می‌توانید به ادامه مرحل ایجاد اکانت در پابجی موبایل بپردازید.

,

ورود به داخل نرم افزار پابجی موبایل

,

حال که شما نرم افزار پابجی موبایل را در گوشی یا کامپیوتر خود دارید، باید آن را اجرا کنید. در اولین صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود، سه گزینه کلی برایتان نمایش داده خواهد شد؛ ورود با اکانت فیسبوک، ورود با اکانت جیمیل و ورود به‌عنوان مهمان. اگر شما به‌عنوان مهمان وارد این بازی شوید، خطرات زیادی اکانت شما را تهدید خواهند کرد و نمی‌توانید خیالی راحت در مورد از بین نرفتن اکانتتان داشته باشید.

,

ایجاد اکانت در بازی پابجی موبایل

,

اگر به دنبال ورود به بازی به‌عنوان مهمان نیستید، باید با استفاده از اکانت جیمیل یا فیسبوک وارد بازی شوید. توجه داشته باشید که تنها اکانت جیمیل یا فیسبوکی را در اکانت پابجی خود وارد کنید که به رمز و مشخصات آن به صورت کامل تسلط دارید؛ در غیر این صورت، امکان پریدن و از بین رفتن دسترسی به اکانت پابجی موبایل وجود دارد. از آن جایی که اکثر کاربران ایرانی دارای اکانت جیمیل هستند، ایجاد اکانت با جیمیل بسیار رایج‌تر است و توصیه می‌کنیم شماهم اکانت خود را با جیمیل ایجاد کنید.

,

وارد کردن اطلاعات کارکتر

,

وقتی شما اکانت پابجی موبایل خود را ایجاد کردید، باید در اولین مرحله مشخصات و اطلاعات اکانت خود را وارد کنید. اطلاعاتی مانند نام و کارکتر خود را در اولین مرحله برگزینید؛ البته توجه داشته باشید که تمامی این اطلاعات تا مدت‌ها بر روی اکانت پابجی موبایل شما باقی خواهد ماند و باید دقت کافی را در پر کردن اطلاعات به خرج دهید.

,

چرا باید در پابجی موبایل اکانت داشته باشیم؟

,

اکانت پابجی موبایل

, اکانت پابجی موبایل,

در بخش قبل، نحوه ایجاد اکانت پابجی موبایل را به صورت کامل برایتان شرح دادیم. همان طور که ذکر شد، ایجاد اکانت پابجی موبایل مزایای زیادی برای کاربران دارد که باعث شده یک امر حیاتی برای تمامی بازیکنان فعال پابجی موبایل باشد.  این مزایا را به صورت کامل برایتان توضیح می‌دهیم تا با آگاهی کامل، هرچه سریع‌تر به ایجاد اکانت مطمئن در بازی پابجی موبایل اقدام کنید:

,

کاهش ریسک پریدن پابجی موبایل

,

اگر شما یک اکانت مطمئن پابجی موبایل در این بازی نداشته باشید، احتمال پریدن اکانت شما را همواره تهدید خواهد کرد؛ چراکه همگی به حافظه کش دستگاه شما بستگی دارد و با پاک شدن داده‌ها، کل دست‌آوردها از دست خواهند رفت. اما با وجود اکانت پابجی موبایل، شما می‌توانید از ماندگاری دست‌آوردها و دارایی‌های خود در بازی اطمینان حاص کنید. زیرا حتی اگر داده‌های این نرم افزار از گوشی موبایل شما حذف شوند، می‌توانید آن را از طریق اکانت جیمیل یا فیسبوک خود بازیابی کنید و به ادامه کسب جوایز و هدایا در این بازی بپردازید.

,

توانایی خرید یوسی و گیفت کارت پابجی موبایل

,

وقتی شما یک اکانت ثابت در پابجی موبایل دارید، همواره می‌توانید از گزینه‌هایی همانند خرید گیفت کارت پابجی موبایل استفاده کنید. زیرا واریز محتویات گیفت کارت به پابجی موبایل تنها با وجود اکانت اختصاصی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت پابجی موبایل و واریز محتویات آن به اکانت پابجی خودتان، هیجان و جذابیت بازی را برای خود دوچندان کرده و شانس پیروزی خود را در بردهای مختلف افزایش دهید.

, خرید گیفت کارت پابجی,

توانایی فروش اکانت پابجی موبایل

,

امروزه به دلیل محبوبیت فراوان بازی پابجی موبایل، فروش اکانت پابجی موبایل تبدیل به یک تجارت بسیار عظیم در سرتاسر جهان شده است که میلیون‌ها طرفدار در دنیای دیجیتالی دارد. افراد می‌توانند با ایجاد اکانت پابجی موبایل برای خود و تقویت آن، از فروش اکانت خود کسب درآمد کرده و مُزد تمامی زحمات خود را بگیرند. این کار تنها در صورتی امکان‌پذیر است که شما یک اکانت پابجی موبایل داشته باشید و بتوانید با واگذاری اکانت جیمیل یا فیسبوک خودتان به مشتری، اکانت خود را به کاربران دیگر بسپارید.

,

ایجاد اکانت در پابجی موبایل؛ امری واجب برای حرفه‌ای شدن در بازی

,

امیدواریم با مطالعه مطلب فوق، نحوه اصولی ایجاد اکانت پابجی موبایل را یاد گرفته باشید و بتوانید برای خودتان یک اکانت اختصاصی به وجود آورید. اگر به دنبال افزایش مهارت خودتان در بازی پابجی موبایل هستید و می‌خواهی یک بازیکن حرفه‌ای در این بازی ویدئویی باشید، باید بدانید که ایجاد اکانت در پابجی موبایل مهم‌ترین قدم شما در این راستا است؛ چراکه پس از گذشت مدتی، همواره امکان پریدن و از بین رفتن دسترسی به اکانت پابجی موبایل وجود خواهد داشت و ممکن است به کل حاصل زحماتتان را از دست بدهید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه