اخبار داغ

پیگیری سوژه های مردمی:

عدم تمکین رانندگان محور یاسوج به سی سخت از نرخ ابلاغی/برخورد با رانندگان متخلف

عدم تمکین رانندگان محور یاسوج به سی سخت از نرخ ابلاغی/برخورد با رانندگان متخلف
پس از افزایش کرایه تاکسی در مسیر یاسوج به سی سخت و گلایه مردم، نرخ مصوب کرایه این مسیر اعلام شد ولی رانندگان از نرخ ابلاغی تمکین نمی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس پس از افزایش کرایه تاکسی در مسیر یاسوج به سی سخت و گلایه مردم، نرخ مصوب کرایه این مسیر اعلام شد ولی توسط رانندگان این محور رعایت نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پس از انتشار خبری از سوی صبح زاگرس مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی در مسیر یاسوج به سی سخت و گلایه شهروندان،( خبر را اینجا بخوانید) نرخ مصوب کرایه سواری یاسوج به سی سخت 16 هزار تومان اعلام شد.

,

سپهدار چراغی رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر استان و مسئول نرخ گذاری پایانه های استان در این خصوص گفت: طبق مصوبه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از مبادی این استان با افزایش ۱۵ درصدی از تاریخ ۱۶ آبان لغایت اطلاع ثانوی برای خودروهای سواری کرایه سی‌سخت به یاسوج و بلعکس ۱۶ هزار تومان اعلام شده و در صورتی که رانندگان بیش از این نرخ هزینه ای دریافت کنند خلاف قانون است و برخورد قانونی خواهد شد.

,

چراغی گفت: نرخ مصوب ۱۶ هزار تومانی برای ۳ نفر مسافر هم باید اجرا شود و راننده حق ندارد کرایه نفر چهارم را بر سه نفر تقسیم کند و از آنها اخذ نماید و از اول آذر ماه هم با همان چهار نفر می توانند مسافران خود را جابه جا کنند.

,

گفتی است پریسایی رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا نیز در تماسی با مسئول گاراژ مسافربری در سی سخت اعلام کرده است که باتوجه به بهبود وضعیت کرونا در دنا رانندگان می توانند ۴ مسافر با همان نرخ ۱۶ هزار تومان سوار کنند ولی آنچه مشاهده شده است خلاف این موضوع بوده، یعنی رانندگان ۳ مسافر با نرخ کرایه نفری ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان سوار می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه