اخبار داغ

در جلسه تجلیل از نخبگان و پایشگران بسیج مهندسین صنعت استان زنجان مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت اقشار مختلف بسیج برای مانع‌زدایی از تولید

استفاده از ظرفیت اقشار مختلف بسیج برای مانع‌زدایی از تولید
جلسه تجلیل از نخبگان و پایشگران بسیجی و زحمتکشان حوزه صنعت در بسیج مهندسین عصر امروز (شنبه ۶ آذر) با حضور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا; سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عصر امروز در جلسه تجلیل از نخبگان و پایشگران بسیجی و زحمتکشان حوزه صنعت بسیج مهندسین استان زنجان با اشاره به پیام تبریک رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج گفت: ایشان پیام کوتاه اما بسیار مهمی ابلاغ کرده و فرمودند که بسیجیان می‌توانند برای حل مشکلات موفق باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه نامگذاری سال‌ها و فرمایشات ایشان در طول سال، نشانگر حساسیت معظم له به تولید و مراکز تولیدی و اقتصادی است، اظهار کرد: تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه تولید و اشتغال بیانگر این است که مطالبات ایشان باقی مانده و آنطور که باید نتوانسته‌ایم در این مسیر حرکت کنیم.

,

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج در تمام صحنه‌ها حاضر است، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند که کار بسیج، صرفاً آموزش، جنگ و درگیری نیست بلکه بسیج یعنی همه مردم که پیشتاران، پیشگامان و پیشمرگان بوده و در هر زمینه‌ای که لازم باشد، نقش خود را ایفا می‌کنند و هر جا که حضور داشته باشند، موفق می‌شوند.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه مردم، دست‌اندرکاران و تولیدکنندگان در عرصه پایش و عارضه‌یابی واحدهای تولیدی به بسیج، اعتماد می‌کنند، گفت: پایش و عارضه‌یابی واحدهای تولیدی، گام بسیار مهم و خوبی است و اینکه تلاشگران این عرضه در قالب نهاد مقدسی به نام بسیج در کنار یکدیگر جمع می‌شوند، تبدیل به یک مجموعه توانمند شده و می‌توانند مشکلات بزرگی را حل کنند.

,

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات بزرگ بر سر راه تولید، مانع‌زدایی بود، ابراز کرد: با وضعیت جدید کشور که هم قوه قضائیه در سال‌های اخیر، ورود بسیار خوبی به مساله تولید کرده و گام‌های اساسی برداشته و هم دولت انقلابی و مجلس شورای اسلامی کار بسیار خوبی را شروع کرده و در کنار هم هستند، جای امیدواری است.

,

کرمی با بیان اینکه بسیج، جایگاه خاص خود را دارد و قوای سه‌گانه نیز به شدت از بسیج حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در گذشته، مخالفت‌هایی با بسیج می‌شد اما اکنون اینگونه نیست و امید مردم و رهبر انقلاب به حل مشکلات کشور است.

,

وی با بیان اینکه 18 قشر بسیج در استان زنجان فعال است، افزود: پایش و عارضه‌یابی واحدهای تولیدی، اقدام بسیار خوبی است که در سطوح مختلف باید جمع‌بندی، تجزیه، تحلیل و مطالبه‌گری داشته باشد که می‌توان پیگیری کرد.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها و به‌ویژه دانشگاه‌ها در پایش و عارضه‌یابی واحدهای تولیدی گفت: اساتید بزرگی در زمینه‌های مختلف در دانشگاه‌ها حضور دارند که می‌توانند با حضور خود در این رابطه کمک کرده و راهکار برای حل مشکلات ارائه دهند.

,

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی خرد و کوچک را کم‌اهمیت تلقی نکنید، اظهار کرد: افراد زیادی در این کارگاه‌ها مشغول بوده و معیشت خانواده را تامین می‌کنند و در صورت حل مشکلات این واحدها، اشتغال زیادی ایجاد می‌شود.

,

کرمی با بیان اینکه بسیج و سپاه با راه‌اندازی قرارگاه‌های مختلف در مسائل مهم کشور به دولت کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: فضا برای کار کردن فراهم است و در این راستا از ظرفیت‌های مختلف از جمله بسیج حقوقدانان، بسیج اساتید و قشارهای مختلف بسیج، بهره‌مند شوید.

,

, ,

 

,

*‌ پایش صنایع خرد و کوچک و متوسط در دستور کار امسال قرار دارد

, *‌ پایش صنایع خرد و کوچک و متوسط در دستور کار امسال قرار دارد, *‌ پایش صنایع خرد و کوچک و متوسط در دستور کار امسال قرار دارد,

محمد وثوق، رئیس سازمان بسیج مهندسی صنعت استان زنجان نیز در ابتدای این جلسه با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین فرمایشات گذشته ایشان در حوزه تولید گفت: حل مشکل واحدهای تولیدی در 2 بخش پایش و عارضه‌یابی انجام می‌شود.

,

وی با بیان اینکه از 350 واحد ابلاغی در سال جاری تمام واحدها در شهرک صنعتی اشراق (شماره یک زنجان) با مراجعه حضوری به تک‌تک واحدها و بررسی مسائل در جلسات تخصصی، پایش شده‌اند، اظهار داشت: مشخصات این واحدها در سامانه مربوطه ثبت شده و مشکلات آن‌ها نیز با پیگیری از دستگاه‌های مختلف، مرتفع می‌شود.

,

وثوق با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امسال به دنبال پایش صنایع در 2 بخش خُرد و کوچک و متوسط بودیم که 19 جلسه تخصصی در کلینیک صنعت بسیج در شهرک صنعتی اشراق زنجان برگزار شده و به 108 واحد نیز مشاوره ارائه شده است.

,

در ادامه این جلسه، تعدادی از اعضای هیات اندیشه‌ورز کلینیک تخصصی صنعتی بسیج مهندسین به بیان نظرات، پیشنهادات و راهکاری خود پرداختند.

,

در پایان این جلسه از نخبگان و پایشگران بسیج مهندسین صنعت استان زنجان تجلیل شد.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه