اخبار داغ

سردار قریشی مطرح کرد؛

تلاش دشمنان برای تحریف وقایع دفاع مقدس / فرهنگی، ‏میدان جهاد امروز ملت ما است

تلاش دشمنان برای تحریف وقایع دفاع مقدس / فرهنگی، ‏میدان جهاد امروز ملت ما است
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاش رسانه‌های آمریکایی و انگلیسی برای تحریف وقایع دفاع مقدس، گفت: هنوز ملت ما به خوبی با وقایع دفاع مقدس آشنا نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از ظهر امروز (شنبه) آیین رو نمایی از تازه‌های نشر بنیاد فرهنگی روایت فتح در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی اسوه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
برگزاری این آیین با حضور سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین و مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران همراه بود.
,
 
,
در این آئین یازده اثر جدید از تولیدات نشر بنیاد فرهنگی روایت فتح رونمایی شد.
,
 
,
سردار سید قاسم قریشی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: ضمن تشکر از اقدام شایسته بنیاد روایت فتح، اهمیت این کار به فلسفه وجودی انقلاب اسلامی بر می‌گردد.
,
 
,
وی افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و گفتمانی است و درست موقعی پای به عرصه‌ی وجود گذاشت که دو گفتمان لیبرال دموکراسی و مارکسیستی با تمام قدرت بر دنیا حکومت می‌کردند.
,
 
,
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های حضرت امام موفق شد که به پیروزی برسد، ادامه داد: دفاع مقدس و فرزندان تربیت یافته در آن بر اساس چهارچوب‌های فکری رهبر کبیر و مقام معظم رهبری است.
,
 
,
سردار قریشی گفت: در تاریخ کشورها می‌بینیم که برای ترویج گفتمان مقاومت و تزریق افتخار ملت‌ها در سطح بسیار کلان سرمایه گذاری می‌کنند و حتی بعضی از کشورها به افسانه سرایی روی می‌آورند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ملت ما با دشمنانی مواجه است که تلاش می‌کنند آن را تحریف کنند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری ضمن اینکه روایت دفاع مقدس را به عنوان یک ثروت ملی معرفی می‌کنند، تاکید دارند که عزیزانی که در این زمینه توانایی‌های خوبی دارند با استفاده از فنون هنری آن‌را در جامعه نشر دهند و بتوانند پیام دفاع مقدس را به گوش جامعه برسانند.
,
 
,
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقدامات گسترده بسیجیان، پاسداران و ارتشی در دفاع از کشور، گفت: تلاش‌های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس به گونه‌ای است که اگر آن را معرفی نکنیم، ممکن است که فراموش و یا تحریف شود.
,
 
,
سردار قریشی با اشاره به تلاش رسانه‌های آمریکایی و انگلیسی برای تحریف وقایع دفاع مقدس، تصریح کرد: هنوز ملت ما به خوبی با وقایع دفاع مقدس آشنا نیستند. یکی از خروجی‌های دفاع مقدس مکتب سلیمانی است.
,
 
,
وی اضافه کرد: بنیاد روایت فتح عمدتاً متکی بر نیروهای جوان مردمی است. میدان جهاد امروز ملت ما فرهنگی است.
,
 
,
جانشین سازمان بسیج مستضعفین مجموعه‌هایی مثل روایت فتح را گردان‌های خط شکن جنگ فرهنگی دانست و گفت: بسیاری از وقایع تاریخ را سراغ داریم که با غفلت‌های صورت گرفته دشمن توانسته آنها را تحریف کند.
,
 
,
سردار قریشی اظهار داشت: ان شا الله بتوانیم در ادامه راه شهدا با معرفی شخصیت‌های بزرگ و معرفی ابعاد مکتبی آنها به اهداف مقدسمان برسیم.
,
 
,
وی با نقل این جمله از مقام معظم رهبری که فرمودند؛ «شهدا ستارگان ما هستند که راه را کم نکنیم»، افزود: هیچ واقعه‌ای به بزرگی اربعین نداریم اما بروید و در رسانه‌های غربی ببینید که در چه سطحی به آن می‌پردازند.
,
 
,
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وقایع و روایات گران بهای دوران دفاع مقدس عنوان کرد: باید این موضوعات را مستند، قابل باور و از زوایای مختلف نقل کنیم.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه