اخبار داغ

پشت پرده اعتراضات آبی؛

موج‌سواری معاندین بر مطالبات مردمی/ تضعیف مواضع ایران، هدف دشمنان برای مذاکرات است

موج‌سواری معاندین بر مطالبات مردمی/ تضعیف مواضع ایران، هدف دشمنان برای مذاکرات است
کشاورزان اصفهانی با تجمع مسالمت آمیز خواستار رسیدگی مسئولان به موضوع کم آبی شدند اما باز هم ضد انقلاب، نقابی بر چهره انداخته و خود را به درون این تجمعات کشاندند تا بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، طی چهار دهه که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد، دشمنان و معاندین مدام به دنبال ایجاد فتنه، توطئه و نیرنگ بوده اند تا بین نظام و مردم فاصله ایجاد کنند، سلطنت طلبها و ضدانقلاب طی این سالها از هر فرصتی برای ایجاد آشوب در کشور استفاده کرده اند تا بتوانند به هدف خود برسند اما هر بار با هوشیاری ملت ایران این فتنه ها خنثی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

در آبان سال گذشته به دنبال افزایش قیمت بنزین، معاندین از این فرصت برای ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور استفاده کردند در حالی که بلافاصله مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند، در آبان امسال نیز پس از اختلال در سامانه هوشمند سوخت کشور بازهم شرایط را تلاش کردند تا به سمت آشوب سوق دهند اما دولت سیزدهم بلافاصله همه شرایط را برای رفع مشکل فراهم کرد و اختلال در این سامانه در مدت کوتاهی برطرف شد.

,

عزم جدی دولت سیزدهم برای رفع مشکل

, عزم جدی دولت سیزدهم برای رفع مشکل, عزم جدی دولت سیزدهم برای رفع مشکل,

اگرچه در دولت گذشته مشکلات روی هم انباشته شده و چندان به دغدغه ها و گلایه های مردم توجه نشد، اما در دولت سیزدهم عزم جدی برای رفع مشکلات گرفته شده و این دولت خستگی ناپذیر طی این سه ماه ثابت کرده که شبانه روز در تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

,

اما در کنار همه این مسائل، یکی از مشکلاتی که تابستان امسال بسیار به حد بحران رسید، موضوع خشکسالی است، متاسفانه کاهش نزولات جوی در سال زراعی گذشته سبب شد تا ترک بر لبان خشکیده تالابها، رودخانه و چشمه ها نشسته و رنگ از رخساره آنها پرید، خشکسالی و کاهش بارندگی در بخش کشاورزی بسیار مشهود بود و کشاورزان با مشکلات کاهش تولید همراه شدند.

,

این در حالیست که طرح الگوی کشت، سالها در دولت گذشته مطرح شد اما متاسفانه فقط روی کاغذ بود و به مرحله اجرا نرسید، از سوی دیگر سدهای نیمه تمام و کندی در روند احداث سدها سبب شد تا مشکلات یکی پس از دیگری نمایان شود.

,

در سال ۹۸ بارش های جوی به حدی بود که سیلابی عظیم را برای برخی از استانها از جمله لرستان ایجاد کرد، نعمتی خدادادی که اگر سدهایی در استان تکمیل بودند، ذخیره کردن این آب می توانست مشکلات عدیده ای را در این بخش کاهش دهد.

,

اعتبارات قطره چکانی برای سدها و بی توجهی دولت روحانی به سدسازی سبب شد تا امروز نیز شاهد نتیجه آن همه بی تدبیری باشیم اما دولتی روی کار آمده که روزنه های امید را در بخش های مختلف در دل مردم کاشته است.

,

تجمع مسالمت آمیز کشاورزان

, تجمع مسالمت آمیز کشاورزان, تجمع مسالمت آمیز کشاورزان,

, , , ,

طی دو هفته پیش جمعی از کشاورزان اصفهانی در بستر خشک زاینده رود دست به تجمع زده و خواستار رسیدگی مسئولان به این مشکل شدند، این تجمع که بسیار مسالمت آمیز بود پس از چند روز با صدور بیانیه ای به کار خود پایان دادند اما همه ماجرا در این جا ختم نشد و آرام آرام ضد انقلاب، نقابی بر چهره انداخته و خود را به درون این تجمعات کشاندند تا بتوانند از این آب گل آلود ماهی بگیرند.

,

افرادی که هیچ شباهتی با کشاورزان نداشتند و با نیت و هدفی دیگر در این ماجرا وارد شدند، این افراد عروسک های خیمه شب بازی عده ای هستند که از خارج کشور خط گرفته و قصد ایجاد آشوب را در کشور دارند.

,

ناامن کردن فضای کشور و ایجاد توطئه یکی از اهداف اصلی دشمنان قسم خورده ایران است که همیشه به دنبال فرصتی برای ضربه زدن هستند.

,

کم آبی حاصل سوء تدبیر مدیران دولت های قبل و ترک فعل ها

,

امیر علی حیدر امیری تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: وضعیت آب مربوط به این دولت نیست بلکه این مشکل انباشته شده از دولت های قبلی است که بخشی از آن به سوء تدبیر مسئولین برمی گردد و بخشی دیگر هم مربوط به کاهش نزولات جوی است.

,

وی افزود: دولت سیزدهم که به فکر حل مشکلات مردم در بخش های مختلف است، قطعا در بخش های مختلف می تواند امید آفرین بوده و مشکلات را برطرف نماید و در این میان برخی به دنبال این هستند تا از این فرصت برای اغتشاش استفاده کنند و باید مراقب مافیای فتنه و منافقین پشت صحنه بود که کسی در زمین دشمن بازی نکند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا تصریح کرد: خشکسالی های اخیر و کم آبی حاصل سوء تدبیر مدیران دولت های قبلی و ترک فعل هایی است که مشکلاتی را ایجاد کرده از جمله تجمع چند روزه کشاورزان اصفهانی که البته با بیانیه ای خردمندانه و هوشمندانه به تجمع مسالمت آمیز خود پایان دادند اما عده ای فرصت طلب پس از پایان تجمع به نام کشاورزان وارد صحنه اعتراضات شدند.

,

تضعیف مواضع ایران، هدف دشمنان برای مذاکرات

, تضعیف مواضع ایران، هدف دشمنان برای مذاکرات, تضعیف مواضع ایران، هدف دشمنان برای مذاکرات,

امیری بیان کرد: این افراد با روش هایی مانند آتش زدن، راه بندان، سنگ پرانی و آتش زدن اموال عمومی سعی کردند تا مسیر اعتراضات را به آشوب تبدیل کنند و همزمان با ورود این افراد به صحنه، دشمنان قسم خورده و منافقین در شبکه های مجازی و رسانه های بیگانه ورود پیدا کردند که نشان می دهد آنها به دنبال ایجاد اغتشاش در کشور هستند.

,

وی عنوان کرد: در آستانه شروع جدید مذاکرات رفع تحریمی در وین، دموکراتها بار دیگر به سیاست همیشگی خود یعنی آشوب از داخل، تحریم از خارج، روی آورده تا موضع ایران را تضعیف کنند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا خاطرنشان کرد: لازم است که دولت احداث هرگونه صنایع آب بر و آب تلف کن را در مناطق خشک و کویری ممنوع کند و حتی المقدور این صنایع در سواحل دریایی ایجاد شوند.

,

امیری بیان کرد: دولت جدید طی این مدت که مشغول به فعالیت شده نشان داده که با همه توان در جهت حل مشکلات اقدام می کند و قطعا برای حل همه مشکلات با برنامه ریزی تلاش می کند.

,

, ,

لزوم تسریع در روند سدسازی

, لزوم تسریع در روند سدسازی, لزوم تسریع در روند سدسازی,

مهرداد ویسکرمی نماینده در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: یکی از عواملی که سبب بروز این مشکلات شده، کوتاهی مسئولان بوده که نسبت به این مشکل طی این سالها توجهی نکرده اند.

,

وی افزود: حتما باید پشت این صحنه ها رصد شود، با توجه به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند باید همه حواسمان باشد، نباید اقداماتی انجام داد که سبب سوءاستفاده دشمنان شود.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تسریع در روند سد سازی، تصریح کرد: این مشکلات حتما پیگیری می شود و لازم است که اعتبارات کافی برای تکمیل سدها تخصیص یابد تا بتوان بخشی از مشکلات را حل کرد.

,

سوء استفاده معاندین

, سوء استفاده معاندین, سوء استفاده معاندین,

ویسکرمی عنوان کرد: نباید اقدامات و تحرکاتی انجام داد که دست های ناپاک و جریان های منافق به دنبال سوءاستفاده باشند و با توجه به اینکه عدالت و رفع مشکلات در دستور کار این دولت قرار دارد، برنامه ریزی برای رفع مشکلات انجام می شود.

,

وی بیان کرد: اولویت در بحث آب ابتدا شرب و سپس کشاورزی و صنعتی است و طی این سالها دست مافیای آب پشت صحنه بود که قطعا این موضوع پیگیری و بررسی می شود.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که فرمول و محاسبه ای در تخصیص آب و سدسازی باشد و اگر سدسازی و تکمیل آنها طی این سالها انجام می شد قطعا این همه مشکل کم آبی نداشتیم.

,

به هر حال نباید اجازه داد ضد انقلاب و معاندین از این فرصت ها برای ناامنی در کشور استفاده کنند و این امید می رود که در دولت سیزدهم رفع مشکلات تسریع یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه