اخبار داغ

امام‌جمعه نوشهر:

نیرو‌های مسلح با روحیه شهادت‌طلبی و سلاح عقیده امنیت را حفظ می‌کنند

نیرو‌های مسلح با روحیه شهادت‌طلبی و سلاح عقیده امنیت را حفظ می‌کنند
محمود مشایخ گفت: جانفشانی و ایثارگری ویژگی تمام نیروهای مسلح در دنیا بوده اما در نیرو های مسلح کشور ما علاوه بر این ویژگی، یک ویژگی خاص دیگری وجود دارد که آن سلاح عقیده و روحیه شهادت‌طلبی برای حفظ امنیت کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ حجت‌الاسلام محمود مشایخ صبح امروز در مراسم نیروهای مسلح که به‌مناسبت سالروز نیروی دریایی ارتش برگزار شد، اظهار کرد: هفتم آذر یادآور عملیات مروارید است و دریادلانی که در سال ۵۹ یعنی شصت و هفتمین روز جنگ آبروی کشور را خریدند.
وی افزود: آن روز دریادلان از این مملکت دفاع کرده و امنیت ما را با جان و خون خودشان حفظ کردند.
امام جمعه نوشهر تصریح کرد: جانفشانی و ایثارگری برای همه نیروهای مسلح در دنیا است اما در نیروهای مسلح کشور ما علاوه بر این ویژگی، یک ویژگی خاصی وجود دارد و آن سلاح عقیده آن‌ها است.
حجت‌الاسلام مشایخ خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح دنیا اگر امکانات خودشان را به رخ دنیا می‌کشند؛ نیروی مسلح ما روحیه شهادت‌طلبی خودشان را به رخ دنیا خواهند کشید.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح دارای روحیه شهادت‌طلبی برای نجات، دفاع و حفظ ناموس و حفظ امنیت مملکت بوده و هستند.
امام جمعه نوشهر در پایان گفت: نیروهای مسلح سیستم دفاعی بدن جامعه و کشور هستند و بدنی می‌تواند در مقابل دشمن و ویروس بایستد که قدرت دفاعی یعنی ارتش و نیروهای مسلح آن قوی باشد و هرچه آماده و قوی‌تر باشند، هیچ ویروسی نمی‌تواند آنان را تهدید کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه