اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان هشدار داد؛

احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها در هرمزگان/ صدور هشدار سطح زرد جوی و دریایی

احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها در هرمزگان/ صدور هشدار سطح زرد جوی و دریایی
حسن زاده گفت: طبق اعلام هواشناسی هرمزگان طی روزهای دوشنبه ۸ تا سه‌شنبه ۹ آذرماه بعلت وزش باد شدید و احتمال تندباد لحظه‌ای، اختلال در تردد شناورهای سبک و آسیب به تورهای صیادی را دریای عمان و تنگه هرمز با تاکید بر جاسک، سیریک، قشم، هرمز و لارک، هنگام، ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک را شاهد خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: با توجه فعالیت سامانه جوی منجر به وزش باد شدید جنوب شرقی در محدوده ۴۰ کیلومتر بر ساعت (۲۶ نات) و افزایش ارتفاع موج تا ۱۵۰ سانتی‌متر (۵ پا)، رگبار باران و رعد و برق با احتمال تندباد لحظه ای خواهد شد. لذا هم‌استانی‌های عزیز با توجه به فعالیت سامانه، طی روزهای دوشنبه ۸ و سه‌شنبه ۹ آذرماه هفته جاری درخواست می شود از هرگونه فعالیت‌های دریایی خودداری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی ضمن اعلام این مطلب افزود: طبق اعلام هواشناسی هرمزگان طی روزهای دوشنبه ۸ تا سه شنبه۹ آذر ماه بعلت وزش باد شدید و احتمال تند باد لحظه ای، اختلال در تردد شناورهای سبک و آسیب به تورهای صیادی را دریای عمان و تنگه ی هرمز با تاکید بر جاسک، سیریک، قشم، هرمز و لارک، هنگام، ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک را شاهد خواهیم بود.

,

مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره رگبار باران و رعد و برق طی ساعاتی همراه با وزش باد نسبتا شدید و احتمال بارش تگرگ بیان کرد: طی روزهای دوشنبه ۸ تا سه شنبه ۹ آذرماه به دلیل شرایط جوی موجود، بالا آمدن آب رودخانه های فصلی و احتمال سیلابی شدن مسیل ها، آبگرفتگی موقت در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست و از هم استانی های عزیز تقاضا می شود با توجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه ها در در سطح استان با تاکید بر نیمه شرقی و با احتمال تقویت نقطه ای در برخی نقاط استان از تردد در حاشیه ی رودخانه ها خوداری شود.

,

حسن زاده با اشاره به مناطق تحت تاثیر سامانه در استان هرمزگان بیان کرد: باتوجه به بارش رگبار باران و احتمال تند باد لحظه ای در دریای عمان و تنگه ی هرمز، از تردد شناورهای سبک خودداری شود و تمهیدات لازم در بنادر شرقی و مرکزی استان صورت پذیرد.

,

وی اضافه کرد: همچنین طی روزهای یاد شده باتوجه به بارش رگبار باران و احتمال تند باد لحظه ای در دریای عمان و تنگه هرمز، از تردد شناورهای سبک خودداری شود و تمهیدات لازم در بنادر شرقی و مرکزی استان صورت پذیرد به همین منظور تقاضا می شود به توصیه های ایمنی  توجه لازم بعمل آید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه