اخبار داغ

ابقای آراکو در ریاست فدراسیون جهانی اسکیت/ عتیقه چی نماینده ایران در مجمع انتخاباتی

ابقای آراکو در ریاست فدراسیون جهانی اسکیت/ عتیقه چی نماینده ایران در مجمع انتخاباتی
انتخابات فدراسیون جهانی اسکیت با حضور نماینده ایران به شکل آنلاین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، انتخابات فدراسیون جهانی اسکیت در حالی برگزار شد که تنها ساباتینو آراکو ایتالیایی تنها داوطلب ریاست این فدراسیون بود و برای یک دوره دیگر به این عنوان دست یافت و کارن دویل از استرالیا هم به عنوان نایب رییس فدراسیون جهانی اسکیت انتخاب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این انتخابات 70 عضو به صورت حضوری و 34 عضو به صورت آنلاین شرکت کردند که رامین عتیقه چی دبیرکل فدراسیون اسکیت ایران به عنوان نماینده کشورمان در این انتخابات به صورت آنلاین حضور داشت.

,

این برای اولین بار است که پس از تغییرات اساسنامه فدراسیون جهانی اسکیت که در کنگره قبلی و در بارسلونا به تصویب رسید، تمامی نمایندگان قاره ای انتخاب می شوند.

,

در پایان این انتخابات، ناتانائل کوتی از بنین و هلن ایلو از نیجریه به عنوان رییس و نایب رییس قاره آفریقا، آلبرتو هررا آیالا از کلمبیا و ماریسول کاسترو از اکوادور به عنوان رییس و نایب رییس قاره آمریکا، کای یانگ جانگ از چین و کیم یونگ سون از کره به عنوان رییس و نایب رییس قاره آسیا و لوئیس سنیکا از پرتقال و ایرملین اوتن از آلمان به عنوان رییس و نایب رییس قاره اروپا انتخاب شدند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه