اخبار داغ

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ازنا مطرح کرد؛

اعزام ۷۰۰ کامیون‌ به بندر امام برای حمل کالاهای اساسی/ عملیات‌ بازسازی پل مدآباد ازنا پایان یافت

اعزام ۷۰۰ کامیون‌ به بندر امام برای حمل کالاهای اساسی/ عملیات‌ بازسازی پل مدآباد ازنا پایان یافت
درگاهپور با اشاره به اعزام ۷۰۰ کامیون‌ به بندر امام(ره) برای حمل کالاهای اساسی گفت: عملیات‌ ترمیم و بازسازی پل مدآباد به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد درگاهپور در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری در راستای ایمن‌سازی و رفع نقاط پر تصادف درراه‌های اصلی، فرعی و روستایی، عملیات تعریض و ترانشه برداری محور کوهستانی قلعه رستم ازنا اجرایی شد که با اتمام آن مسیری ایمن برای تردد ساکنان این منطقه فراهم‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با اشاره به عملکرد اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ازنا در هشت‌ماهه ۱۴۰۰ افزود: در حوزه راه روستایی پیگیری‌های لازم در خصوص اجرای مناقصه آسفالت راه روستایی هندر_دوبلوکان به طول هفت کیلومتر و راه روستایی گیلجرد_دومنه به طول سه کیلومتر انجام‌شده است.

,

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ازنا با اشاره به مرمت و بازسازی راهدارخانه‌های محمودآباد و مرزیان، پاسگاه پلیس‌راه ازنا_الیگودرز و ساختمان مرکزی این اداره، عنوان کرد: در هشت‌ماهه امسال در حوزه راهداری ۹۰ دستگاه پل، ابنیه فنی راه و آبرو در این شهرستان لایروبی و بازگشایی‌شده و عملیات‌ترمیم و بازسازی پل مدآباد نیز به پایان رسیده است.

,

وی از اجرای روکش آسفالت در ۱۵ کیلومتر از راه‌های اصلی و ۳۰ کیلومتر راه فرعی ازنا خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها با پایان فصل سرما و انتخاب پیمانکار، تکمیل خواهند شد، درزمینهٔ رفع نقاط پر تصادف نیز دونقطه زرنان و کلکله در محور ازنا_دورود و پازردآلو ایمن‌سازی شده است.

,

 درگاهپور گفت: در حوزه ایمنی و حریم راه نیز با تعویض ۱۷۰ عدد تابلو اطلاعاتی، هشداری و ایمنی، نصب ۲۰۰ عدد تابلو و علائم جدید، تعمیر و نصب یک و نیم کیلومتر گاردریل، نصب ۸۰۰ عدد چشم گربه‌ای، ۴۰ عدد سرسپری گاردریل، ساخت ۱۵۰ فلش بتنی برای آشکارسازی هره های خاکی و نقاط پرتگاهی، شناسایی و برخورد با ۱۶ مورد تخلف ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه، ۳۵ مورد تخریب و قلع‌وقمع و رفع تجاوز به حریم، صدور اخطار و ارجاع ۹۳ پرونده تخلف حریم به مراجع قضایی انجام‌شده است.

,

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ازنا بیان کرد: اصلاح شیب شیروانی به طول ۸۰ کیلومتر درراه‌های اصلی و روستایی، لکه‌گیری و چاله گیری آسفالت به میزان ۲۷۰ تن، علف زنی حریم در طول ۲۲۰ کیلومتر و پاک‌سازی ۱۳۰ کیلومتر قنو از دیگر عملکردهای شاخص در حوزه نگهداری راه در این شهرستان به شمار می‌رود.

,

وی با اشاره به عملکرد حوزه حمل‌ونقل گفت: از اقدامات شاخص حمل‌ونقل در هشت‌ماهه امسال می‌توان به همکاری با استان و اعزام ۷۰۰ دستگاه ناوگان باری برای حمل کالاهای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی(ره)، برقراری ۱۰۰ گشت کنترل دروازه‌ای مسافر، ۱۷ گشت مشترک کنترل باسکول‌های مقابل پلیس‌راه، معرفی ۵۶۰ راننده و متصدی شرکت حمل‌ونقل برای واکسیناسیون، صدور ۱۵ هزار بارنامه و شناسایی و معرفی ۲۵۹ راننده متخلف فاقد بارنامه به کمیسیون‌های مربوطه رسیدگی به تخلفات اشاره کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه