اخبار داغ

خبر خوش رئیس سازمان بسیج برای مردم؛

توافق وزارت نیرو و سازمان بسیج برای تأمین آب شرب روستاها

توافق وزارت نیرو و سازمان بسیج برای تأمین آب شرب روستاها
سردار سلیمانی گفت: طبق توافق با وزارت نیرو، سازمان بسیج مستضعفین در عملیات تأمین آب شرب روستاها در سراسر کشور مشارکت خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان صبح امروز مراسم افتتاحیه طرح آبرسانی شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب پروژه مرد میدان به همت خیر آبرسان حاج اکبر ابراهیمی در رفسنجان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

سردار سلیمانی در حاشیه آیین افتتاح طرح آبرسانی به ۶۳ روستای استان کرمان در رفسنجان گفت: پروژه های محرومیت زدایی فراوانی توسط نیروهای جهادی بسیج و همکاری دستگاههای مسئول در خدمت به مردم در استان کرمان اجرا شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در قالب طرح آبرسانی شهید سلیمانی ۴۰۰ روستای استان کرمان در سال جاری از آب شرب مناسب و شبکه سازی بهره مند می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, ,
,
,
,
,



وی توضیح داد: در این فاز ۶۳ روستا به نیت ۶۳ سال عمر بابرکت سردار سلیمانی اجرا شد، این عدد در سالگرد شهادت سردار دلها و هفته پاسدار تکرار خواهد شد

سردار سلیمانی افزود: با توافق وزارت نیرو در مساله آب شرب روستاها در سراسر کشور ورود می کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش آفرینی گسترده سپاه و بسیج تشریح کرد: ما در خدمت مردم به ویژه مناطق محروم در زمینه آب شرب، مسکن، راه روستایی، اقتصاد روستاها در قالب حمایت از تولید خانگی و واحدهای کوچک هستیم.

انتهای پیام/

, ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه